Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EarthFocus schreef:xxCYNNxx volgens mij liep ze al bij een psychiater voor deze val. Tenminste dat is wat ik uit de teksten opmaak.
Annelien92 schreef:Ik ben pas na de vallen naar een psychiater toe gegaan. ben na mijn psychose doorverwezen. Liep eerst bij een praktijk ondersteuner bij de HA.
Ook ik kan de 2 dingen niet combineren. Mijn zicht in mijn linker oog was al weg voor de psychose. De oogarts dacht eerst aan een beschadigde oogzenuw vanwege de klappen. Maar dat is heel moeilijk aan te tonen. En toen opeens mijn rechteroog er mee stopte viel dat eigenlijk uit. En nu het weer beter is geworden kan een oogzenuw beschadiging helemaal niet meer want daar is niks aan te doen.
Wat ik ook heb voorgelegd aan mijn oogarts is de pil die ik slik. Daar staad bij de bijwerkingen een oogzenuwontsteking bij, wat kan leiden tot algehele blindheid. Hier heb ik verder geen reactie meer op gehad. Maar o0mdat ze in het ziekenhuis ook een ontsteking in mijn bloed hebben gevonden zet ik hier ook mijn vraagtekens bij. (hier is overigens geen aandacht meer aan besteed ookal heb ik hier op aangedrongen) Er klopt zoveel niet, en ik heb het gevoel alsof ik gewoon niet serieus wordt genomen.
@vivlavida Migraine is me ook aangemeerd, "Ja welkom bij het migraine clubje" Maar migraine houdt geen maanden achter elkaar aan.
Annelien92 schreef:@Shadow
De diagnose is ook niet niet vast gesteld, mijn psychiater zet ook zijn vraagtekens bij het verhaal van de artsen. Het vermoeden is er,maar hij wil pas een diagnose stellen op het moment dat medisch echt alles is uitgesloten.
Ik heb het gevoel alsof ik niet serieus wordt genomen. Iedereen om me heen zegt dat dit het is, want je heb zoveel meegemaakt. JA DAT WEET IK ONDERTUSSEN WEL! ik was er zelf bij.