Vriend vertellen of niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Vriend vertellen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 09:39

Pittig hoor maar wel knap dat je voet bij stuk houdt. Sterkte ermee, wat er ook gaat gebeuren.

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 10:11

Wat een k*** verhaal.... zwaar hoor, kan me heel goed voorstellen hoe jij je voelt.
Wij hebben ongeveer het zelfde meegemaakt... niet met een zoon oid maar met mijn oom (hechte familie) gelukkig gaat het nu (na 10 jaar eindelijk de goede kant op).
Snap dat het heel zwaar is voor je!
Wel goed dat je ook aan jezelf denkt!! poot lekker stijf houden! jou geluk is ook belangrijk!

Happy_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-15 10:32

Volgende week gesprek bij een ander project, waar bij begeleidwonen en -werken wordt aangeboden, stiefzoon ziet het helemaal niet zitten, ik vind dat hij niks meer in te brengen heeft en ga dus volgende week, met of zonder hem daar naar toe, zijn begeleidster gaat ook mee en ook mijn vriend gaat mee (die eigenlijk vindt dat als zoonlief daar niet naar toe wilt, hij dat ook niet hoeft, gelukkig ziet hij wel in dat stiefzoon niets veel meer te willen heeft en er bijna geen andere opties meer zijn) Stiefzoon ziet het niet zitten omdat het 100 km verderop is. Het zou dan voor een jaar zijn en daarna kan hij overgeplaatst worden naar een zelfde, nog in de beginfase van de bouw, project hier in de buurt.

Vriend ligt nu al 2 dagen ziek op bed, griep zegt hij, maar ik weet zeker dat dit er weer allemaal mee te maken heeft, zo sneu, iedere keer weer.

Adrienne93, fijn dat het bij jullie de goede kant op gaat!