Gaat dit goed

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pandameisje

Re: Gaat dit goed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-14 20:27

haha jaa dat ook :)

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 20:30

Niet zelf aan beginnen.
Ben zelf kapster, heb zo ontzetted vaak mensen in de kapsalon gehad met hetzelfde als jij nu hebt. Maar dit kun je nooit helemaal mooi zelf krijgen zonder dat je haar helemaal kapot gaat.

Tip: ga naar de kapsalon, en laat iemand met verstand erna kijken/er wat aan doen. Succes ermee!

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-14 20:34

ik kwam zo aan in zeeland
Afbeelding

week later zag het er zo uit
Afbeelding

en week later zag het er zo uit
Afbeelding

en 2 dagen daarna zag het er zo uit (ja deze foto is genomen zonder dat ik het door had )
Afbeelding

dat dankzij het zoute water en de zon

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 20:36

Ja, wat wil je dan dat we nu zeggen :') Heeft toch niks te maken met hoe je haar nu is. Groen is ook wel een iets andere kleur dan zeer licht oranje. Blond heeft al gauw de neiging om bij oeps-gevalletjes groen te lijken...

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-14 20:38

BaileyMix schreef:
Ja, wat wil je dan dat we nu zeggen :') Heeft toch niks te maken met hoe je haar nu is. Groen is ook wel een iets andere kleur dan zeer licht oranje. Blond heeft al gauw de neiging om bij oeps-gevalletjes groen te lijken...

ja oke maar goed zee water met de zon doet ook wonderen ik had 2 jaar daarvoor een groene/blauwe pony en dat ging er toen ook uit dus miss dit jaar ook en anders ga ik het maar idd proberen hier met de tips die ik heb gekregen

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-14 20:48

trouwens mijn blauwe haarverf was semipermament

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 20:50

Directions? :P

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-14 20:50

nee stargazer ofzo

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 20:52

Nee, dit gaat niet goed. :+ Mijn zwarte (henna-)haar naar donkerbruin werd al groen, gelukkig bij de kapper. En die heeft het kunnen corrigeren. Dus ik weet niet wat voor bosje stro je over gaat houden als je semi permanent blauw wil gaan blonderen, dat kan echt heel fout gaan. Uit respect voor je haar, ga naar de kapper!

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-14 20:56

okeee maar het is niet echt blauw meer hoor het is beetje yellow green achtig haha

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 21:03

Ik ben wel eens van rood naar lichtblond gedaan door het een paar keer achter elkaar te blonderen.... M'n haar was toen behoorlijk dood en heb het kort moeten laten knippen, erg zonde.

Ik snap dat zelf blonderen met een pakje van een paar euro aantrekkelijker is dan tientallen euro's uitgeven bij de kapper... Maar de kapper heeft er wel verstand van.

Nouja succes iig, als je het toch besluit zelf te doen. Laat je weten of 't gelukt is? :D

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 21:07

Pandameisje schreef:
okeee maar het is niet echt blauw meer hoor het is beetje yellow green achtig haha

misschien een vreemde vraag....maar hoe kom je er op om je haar oranje te verven en nu dus blauw?

Ik ben oud en heb vroeger ook veel mijn haar geverft...blond,zwart,hennarood....maar blauw :')

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 21:10

Pandameisje schreef:

En dat denk je zomaar even te kunnen ontkleuren en klaar is kees? :+

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-14 21:38

geerke schreef:
Pandameisje schreef:

misschien een vreemde vraag....maar hoe kom je er op om je haar oranje te verven en nu dus blauw?

Ik ben oud en heb vroeger ook veel mijn haar geverft...blond,zwart,hennarood....maar blauw :')

nou kijk ik had me haar eerst knal rood en dat werd oranje en toen ging ik me haar roze verven in oktober en daarna werd het paars en vervolgens werd het blauw haha en blauw blond maar ja omdat ik volgend jaar ook op stage moet stop ik er mee en omdat ik uit die stijl langzaam ga stop met haar verven enzo

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 14:24