Niet ergens toevallig een in de aanbieding? Eigenlijk alles gaat prikken op gevoelige huid, enige wat je kunt doen is er voor zorgen dat het niet gevoelig wordt.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
pepermunt14 schreef:Die epileer dingen zijn aardig duur (die ik tenminste kan vinden)
Oké, dus het kan Opzich met alles.
Maar nog even een vraagje: mijn huid van me oksels is geek hobbelig en gevoelig. Gaat shampoo dan niet vreselijk prikken?
. Ik dacht echt dat ik daar zou liggen janken, maar bijvoorbeeld je kleine teen stoten is vervelender
. En nouja, ze zien wel keer blote dozen op een dag
. Zolang je geen paddenstoelen erin hebt groeien zal het ze wel niks kunnen schelen xD.
kunnen we hier niet beter eeb apart topoc voor maken we gaan enorm offtopic pepermunt14 schreef:Oké waxen lijkt me vreselijk pijn doen.
Of is dat niet zo?
Daarnaast groeit het snel terug?
Oww. Oké, dus gewoon iets vetigst of schuimend?
jasz schreef:Douchegel schijnt wel de huid uit te drogen, dat kan voor irritatie zorgen als je daar mee scheert. Ook is het beter om met koud water te scheren, dan staan je poriën meer open waardoor je meer van het haartje weg kan scheren en je dus een beter resultaat krijgt
maar misschien is dat niet bij iedereen zo. ik trek nooit de manen van mn paard haha, dus dat weet ik niet.
dus volgende keer maar niet mn eigen mesje vergeten... jasz schreef:scheren werkt echt beter met koud watermaar misschien is dat niet bij iedereen zo. ik trek nooit de manen van mn paard haha, dus dat weet ik niet.
ik heb nu trouwens zo'n scheermesje met een batterij, die ligt beweegt tijdens het scheren. dat werkt ook heel fijn, daar krijg ik een veel minder geirriteerde huid van.
ik ben net terug uit florence, daar had ik van die hele simpele mesjes gekocht en ik liep gelijk 4 dagen met krassen op mn benen van het scheren, heel charmantdus volgende keer maar niet mn eigen mesje vergeten...