Ojajoh schreef:hier ga ik even bij vallen hoor
maar ik ben er ook op tegen en mijn man rookt ook, maar wat is nou het probleem?? Hij rookt toch niet waar zij bij is en ze ondervind er dus geen schade van
Imo in lichte mate wel omdat de geur in kleding en alles gaat zitten en dat ademt je kind weer in. Natuurlijk begrijp ik het dat je niet overal rekening mee kunt houden maar persoonlijk vind ik roken echt vies, de geur en het effect en als niet roker kun je dat gewoon erg goed ruiken bij iemand die wel rookt al rookt die persoon niet op dat moment.
leestmee schreef:Dat ik rook hoeft een ander geen last van te hebben m.i.
Dus dat betekend dat ik niet rook in de buurt van kinderen groot of klein.
Dat ik wanneer ik geen asbak op tafel zie staan bij een ander ik ook niet rook.
En wanneer er iemand bij mij op visite komt ik eerst wil weten of diegene problemen heeft met roken. Zo ja rook ik niet in huis maar rook ik wanneer ik de hond uitlaat of ik ga ff buiten staan.
Zo moeilijk is dat niet, rekening houden met een ander.
Dat vind ik super! Een vriendin van vroeger deed precies hetzelfde en dat waardeerde ik enorm.
phormicola schreef:Verder heb ik er geen last van als mensen in mijn bijzijn roken, ook niet nu ik zwanger ben. Ik vind het niet respectloos of 'fout'. Aan mij altijd nog de keuze of ik in de rook blijf staan of niet, dat vind ik mijn eigen verantwoordelijkheid, niet die van de roker.
Daar heb je een heel goed punt mee.