Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)..
35sec over 25m
) of al snel ouwetruttig, als je een retromuts hebt 
Dus ik gebruik gaan badmuts
shampyX9 schreef:Ik wil echt een monovin hebben, schijn je heel snel mee te kunnen zwemmen
eet nu gezond en niet te veel tussen de 1200 en 1500 calorieen en geen gram. Vielen jullie wel af met zwemmen? Gabbe schreef:Ik val trouwens echt geen gram af he met zwemmeneet nu gezond en niet te veel tussen de 1200 en 1500 calorieen en geen gram. Vielen jullie wel af met zwemmen?

zwem nu 3 a 4x per week 60 min in een aardig tempo.
. Ik ga sochtends zwemmen maar die oudjes gaan erg sloom. Ik slalom nu om ze heen :p
En ik beheers schoolslag, en borstcrawl een beetje, rugcrawl beter
Shaar schreef:Ik ga ook met zwemmen beginnen! Ben van plan om 2x per week te gaan, ene keer baantjes trekken en andere keer aquafitness. Ik ben echt teveel aangekomen en 'gewoon' sporten in een sportschool trekt me niet zo.
Ik sta ook wel open voor een opbouwschema elenaMM77!
Basis conditie is 0En ik beheers schoolslag, en borstcrawl een beetje, rugcrawl beter
. En deels omdat mijn schouders wat losjes in de kom zitten en ik met name met borstcrawl de koppen door de kommen voel gaan en dat mag niet van de fysio. Manou schreef:Ik kwam ook deze tegen, http://www.aquafit4you.nl/page/meermeters.html
Het lastige is dat mijn zwembad geen goede klok heeft, er hangt alleen een gewone wandklok aan een kant, waarvan ik niet eens weet of die een secondewijzer heeft. Ik kan hem zonder bril sowieso alleen aan het ene uiteinde van het bad goed zien.
Het is ook een heel simpel zwembad, een 25 meter bad met 4 banen en een klein ondiep instructiebadje. Maar het is ook wel voordelig, 3,20 voor een los kaartje. Dus om nou voor dingen als een klok ruim een euro meer te betalen bij het andere zwembad in mijn woonplaats. Bovendien vind ik de tijden bij dit zwembad fijner.