Body & Fitshop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Re: Body & Fitshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:01

Ik heb banaan, en in het begin vond ik hem erg lekker, maar inmiddels zie ik er wel tegenop, en ben ik tijdelijk gestopt met shakes.
Ik had de miscellar casein shake.
Dit zijn zogenaamde langzame eiwitten.

Hoe maak je je shakes? Met water toevallig?

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:04

fleurtjeuh schreef:
Ik heb banaan, en in het begin vond ik hem erg lekker, maar inmiddels zie ik er wel tegenop, en ben ik tijdelijk gestopt met shakes.
Ik had de miscellar casein shake.
Dit zijn zogenaamde langzame eiwitten.

Hoe maak je je shakes? Met water toevallig?

Inderdaad met water. Heb ze ook wel eens met wat melk of met volledig melk gemaakt maar dat vond ik geen verbetering.

Hiervoor overigens de maaltijd shakes van de Etos gebruikt, die vond ik wel heel erg lekker alleen op een gegeven moment raakte ik op het punt dat ik niet meer afviel. Toen ben ik gaan kijken naar een alternatief met minder koolhydraten omdat ik die van de Etos nog vrij zwaar vond. Daardoor uiteindelijk op de B&F gekomen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:06

Hmm, ja ik drink ze dus met melk, en dat gaan prima.
Niet erg slijmerig.
Heb het 1 keer met water gedaan, de melk was op, maar ik kreeg het niet weg, wat was dat vies zeg..

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:09

Ik heb aardbei, vind 'm goed te doen :j Ik doe het ook gewoon met water :=
Heb ook nog vanille staan van een ander merk, maar die vind ik wel echt ontzettend vies.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 12:24

Volgens mij zijn de Whey Perfection minder slijmerig. Die heb ik pas aangemaakt met water en was gewoon super dun zoals frisdrank zegmaar.

Ik vind de afslank eiwit eigenlijk best lekker. Heb chocolade. Heb ook geen last van dat slijmerige maar gebruik ook 250 ml magere melk. Overigens ben ik geen voorstander van shakes drinken om af te vallen en er vervolgens niet bij sporten, maar dat moet ieder voor zich weten :).

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 15:23

Whey stevia ipv de gewone whey. Geen vieze nasmaak meer en slijmerig :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 10:32

Ik ben een poosje minder actief geweest (zowel met sporten als met letten op voeding). Zojuist weer een bestelling geplaatst bij Body & Fit, ik ga er weer tegenaan, ik heb er zin in!

Deze keer besteld:

-Creatine: ben benieuwd of ik daardoor werkelijk meer uithoudingsvermogen/kracht ervaar en daardoor misschien wel meer ga groeien? *\o/*

- Dextrose voor na het sporten. Doen jullie dit innemen met een glas water? Of door de shake? Ik heb namelijk hier eens gelezen dat spieren na het (intensief) sporten hunkeren naar dextrose en het dus beter is om eerst een shot dextrose in te nemen en daarna pas je eiwitten. Zodat de eiwitten werkelijk gebruikt worden voor herstel en niet om het tekort aan dextrose in de spieren op te vullen.

- Whey perfection variaty packs, 2 stuks. Omdat ik elke dag een aardbeien- of watermeloenshake wel een beetje beu ben. Kan ik weer wat meer afwisselen! :D

- IJsjes! De Smooze Fruit ice. Heb drie pakken (à 10 stuks per pak) besteld. Ben reuze benieuwd, is natuurlijk heerlijk voor op een warme dag!

Ik werk vandaag mijn laatste dag dus wil nu het sporten echt keihard gaan oppakken. Liefs 's ochtends vroeg, dan is het nog niet zo warm!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-14 10:59

Toevallig heb ik gisteren ook besteld:
* handschoentjes (twijfel er wel over, is voor bodypump)
* smart protein 2 kg chocolate milkshake
* slim pasta/rijst variety pack 2x

Ik neem na intensief sporten 20 gram rozijnen en daarna m'n shake of ik pak een shotje amino.

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 12:27

Ik gooi de dextrose gewoon door mn whey na de training.
Ook doe ik een heel klein beetje door het water waarmee ik voor het trainen de creatine inneem.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 13:34

Hallo, ik kom even binnenvallen.
Vandaag of gisteren kreeg ik een mailtje van de Body&fitshop over een kortingscode.
10% korting oid. Dit mailtje heb ik per ongeluk weggegooid en ik wil toch wel gebruik maken van de korting, weet iemand deze nog? :P

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 13:35

Code is zomerkorting :)

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 16:38

Dankjewel!

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 17:00

Heb er meteen een bestelling uitgegooid, creatine tasty tabs, smart bars en een shaker. Beetje een voorraadje opbouwen van mijn favoriete producten, whey perfection heb ik nog zat :))

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 21:59

Hoe bevallen die tabs?

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 22:11

Goed! En ze zijn ook nog eens heeeeerlijk :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 14:53

Hmm welke whey smaak is het lekkerst? :") Ik heb nu aarbei maar ben dr een beetje klaar mee en wil iets voor afwisseling, maar er zijn zoveel smaken _O-

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 16:53

Kiwipitje schreef:
Toevallig heb ik gisteren ook besteld:
* handschoentjes (twijfel er wel over, is voor bodypump)
* smart protein 2 kg chocolate milkshake
* slim pasta/rijst variety pack 2x

Ik neem na intensief sporten 20 gram rozijnen en daarna m'n shake of ik pak een shotje amino.

Waar vind jij die handschoentjes bij hun op de site? Ik zoek me rot of hebben BF ze niet?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 09:13

Deze heb ik: http://www.bodyenfitshop.nl/kleding-en- ... ss-gloves/

xNavatu schreef:
Hmm welke whey smaak is het lekkerst? :") Ik heb nu aarbei maar ben dr een beetje klaar mee en wil iets voor afwisseling, maar er zijn zoveel smaken _O-
Ben hier ook erg benieuwd naar.. je kan natuurlijk de variety pack of variety summer pack bestellen maar ik wil juist speculaas proeven en appeltaart :)).

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 09:50

Pff mijn bestelling is gisteren niet verzonden -O- voor niks zo vroeg voor de bezorger eraf.. Bleah

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 10:11

Huh wat raar? Dat heb ik pas één keer gehad en kwam omdat ik blijkbaar iets besteld had wat niet voorradig was maar fout was gegaan op de website. Toen heb ik allemaal extra oliebol gekregen :))

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:34

Ik heb het ook 2x gehad dat hij pas later kwam, heel annyoing maar ach :+

Kiwipitje schreef:

xNavatu schreef:
Ben hier ook erg benieuwd naar.. je kan natuurlijk de variety pack of variety summer pack bestellen maar ik wil juist speculaas proeven en appeltaart :)).

Dan denk ik altijd van hmm 12 zakjes dat is zo snel op .. En als een smaak dan bevalt heb je het maar 1x, en dan zou ik meer willen _O- En inderdaad, ik wilde andere smaken proeven dan in de variety packs :+

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 11:02

Heb nu wel de summer variety pack gehad.. maar die kokos steeds hè :r. Ga er een vriendin blij mee maken die ook aan het trainen gaat voor diverse hardloop evenementen en Strong Viking Run en die wel dat smerige kokos troep lust :P

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:22

Kiwipitje schreef:

xNavatu schreef:

Tip om teleurstellingen te voorkomen: de speculaas smaakt naar speculaas kruiden niet naar speculaas koek :=
Overigens wel lekker. Heeft wat pittig gekruid.
De appeltaart heb ik gisteren binnen gekregen. Wel lekker maar vond m wel wat wee-ig. Was ook appeltaart milkshake smaak dus gok dat dat komt door dat tweede gedeelte.
Cookies and cream viel mij wat tegen. Proefde niet echt naar koekjes vond ik. Wederom wel lekker maar dan vind ik de appeltaart veel lekkerder
Straciatella en banaan blijven het lekkerst maar wat afwisseling is ook wel fijn.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:26

Oh die cookies and cream heb ik eergister toevallig op, vond m wel lekker :)) Straciatella is idd heeerlijk, banaan nog nooit op :o

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:28

Ik heb wel weer 10% korting van ze gekregen voor de volgende bestelling maar baalde wel had vandaag eigenlijk nodig. Maarja nu wachten op morgen.

Maandag weer getraind poehhhh... Me toch een spierpijn na hele tijd niet gesport te hebben, word wat vandaag :')