Oeh goed bezig! Leuk Ik denk dat ik ook meer van dat soort dingen ga leren morgen. Dan gaan we sparren en oefenen op techniek ofzo.
3 keer per week joh, pfoe ik heb helaas ook nog andere hobby's waar ik niet mee ga stoppen haha dus 2 keer is voor mij genoeg. Dan heb ik ma, di, wo, en do avond wat
Na maandag heb ik verschrikkelijk veel pijn gehad, jeumig Maar nu gaat het beter, woensdag tweede training gehad En mijn handschoenen zijn net binnengekomen! Heb ook al een bitje, kort boksbroekje, handbandages en enkelkousjes. Extra broekje en scheenbeschermers komen volgende week hoop ik!
Oeh nu al al die stuff zelf? Ik heb alleen nog handbandages gekocht en de rest leen ik nog. Bitje nog niet nodig gehad Ik denk dat ik volgende week even kijk naar handschoenen. Die kan ik bij de club zelf kopen, net zo handig... kan ik meteen passen enzo En ik train gewoon in een voetbalbroekje
Ja vind ik ook hoor, maar ik dacht... eerst eens even volhouden voordat ik meteen alles ga kopen. Maar ik denk met een week of misschien twee dat ik inderdaad ook mijn eigen spulletjes koop
Ik wil heel graag verder dan wat ik nu doe, jammer genoeg wordt dit niet aangeboden op de sportschool. Momenteel doe ik BodyBox, dus op muziek sparren. Ben alleen niet zo goed met ritme op muziek
ladypaard
Geplaatst: 29-09-14 10:32
Na mijn zoektocht kom ik tot de conclusie dat vrouwen nooit zweten Blijkbaar ben ik de uitzondering op de regel en loopt het zweet in straaltjes over mijn voorhoofd (en dan het liefst in mijn ogen). Tijdens de fitness kan ik natuurlijk makkelijk het even afvegen met een handdoek. Door mijn bril etc. is dat natuurlijk een beetje lastig tijdens het boksen. Ik zie mijzelf nou nog niet lopen met een jaren70 zweetband. Dus vraagje hoe doen jullie dat?
Ik draag geen bril tijdens de training, maar ik loop ook helemaal leeg Ik veeg het met de handschoen af, of trek een handschoen uit en gebruik de bandage als handdoek, haha.
ladypaard
Geplaatst: 29-09-14 10:57
haha dat doe ik nu ook, maar ben dan zo aan het prutsen met die handschoen (en die dingen stinken doordat het niet mijn eigen handschoenen zijn )
Gewoon je handen winselen Dat scheelt al een hoop stank in je handschoenen. Je eigen handschoenen zijn veel fijner Sommige mensen trainen zonder winsels om, dan gaat al het zweet in de handschoenen zitten. Tevens zijn de winsels bedoelt om je handen te beschermen, dubbel winst dus
lotlot2
Geplaatst: 01-10-14 15:47
Ik zou graag willen beginnen met kickboksen maar helaas mag dit niet van mijn moeder
Ik gebruik dus al handwindsels Nu maar een haarband van soort stof gekocht, even kijken of dat werkt En dan kan ik wel eens kijken naar wat duurders (jippie bijna jaren 80 uiterlijk ) Handschoenen staan op het verlanglijstje als ik weer geld heb
Ik heb hier al eens eerder gereageerd dat ik ook wilde beginnen met boxing, heeft helaas wegens omstandigheden eventjes geduurd, maar volgende week heb ik mijn eerste boksles, ik ben benieuwd!!
YMJArabians
Geplaatst: 01-10-14 16:09
Ik baal, want kan deze week niet heen omdat ik hartstikke ziek ben, en volgende week misschien niet ivm. werken Vind de trainingen heerlijk, even jezelf helemaal leeg maken!
Is er ook zoiets als alleen tegen zo'n zak aan meppen/schoppen in plaats van ook tegen mensen? Ik houd er niet zo van om geslagen te worden maar het lijkt me wel heerlijk om je hoofd helemaal leeg te maken.