Hardlopen met een doel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 11:17

Amaryllis schreef:
ZeSteigert schreef:
Ik wil meedoen aan de Marikenloop.
Maar ik wil natuurlijk niet hoeven lopen tussendoor haha.
Mijn doel: de 5 km binnen een halfuur

.. die was anderhalve week geleden :=

Ik ga binnenkort starten met trainen voor de zevenheuvelenloop :-) maar helaas heb ik eerst nog ziekenhuistraject voor mijn nier lopen waardoor ik nu absoluut niet mag sporten.

Nog een tip voor een fijne app + website: looptijden.nl. Hele fijne schema's, veel info en fijne community! Ik loop echter het liefst zonder telefoon of muziek en meet mijn afstand na op afstandmeten.nl :-)

Precies, dus heb ik lang genoeg de tijd om te oefenen :D

Ben gister door mijn voet heengelopen -O-

Dus dat wordt pauze..

Amaryllis

Re: Hardlopen met een doel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 13:33

Hahaha, dan snap ik m ;-)

Ik zou dinsdag geopereerd worden aan een niersteen, maar door een ernstige vernauwing in de urineleider konden ze er niet bij. Dus nu zit daar een stent in en mag ik voorlopig niet sporten. Daarna krijg ik ook nog functieonderzoeken en moet ik uiteindelijk nog opnieuw onder t mes... niet zo leuk dus :-(

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-14 14:48

Oh beterschap!

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 16:38

Ah, beterschap! Ik ga eens kijken op looptijden.nl, misschien kan ik daar wat vandaan halen :o

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 17:25

Beterschap!

Ik gebruik altijd runkeeper om alles bij te houden.

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-14 17:49

ik gebruik geen apps om iets bij de houden, gewoon een schema geprint en schrijf daar alles bij

vandaag poging gedaan tot 5 km (half uur) toen nog wel last van mn schenen..... dus maandag fysio ff belllen

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 21:50

machotjuh schreef:
Ik ben begin januari begonnen met hardlopen. Mijn doel: conditie verbeteren, afvallen en 5km van de ladiesrun lopen. Inmiddels ben ik 6 kilo kwijt loop ik lekker de 5km en hoop ik zondag bij de ladiesrun de 5km ik een half uur te lopen.
Ben heel benieuwd.

Aanstaande zondag in rotterdam? Dan loop ik ook de 5K leuk! :)

Amaryllis vervelend zeg! Beterschap en sterkte ermee! :(:)

Lisannevosje ook vervelend zeg! Idd goed om de fysio te bellen en tot die tijd rustig aandoen!
Loop je trouwens met compressiekousen oid? Volgens mijn broer helpt dat goed, die had ook last van zijn schenen. Je zou het eens kunnen googlen!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 22:57

Thanks ladies! Ik heb mij trouwens ook opgegeven voor de 3 mijl tijdens de bridge to bridge in Arnhem :-) die is in het eerste weekend van september, mooi tussenstation richting de 7H-nacht!

karin_gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 23:11

Ik train gewoon een beetje op gevoel, ik ben nu twee weken bezig en ben denk ik een beetje hard van stapel gegaan. 1e week 3 km, 5 km, 6 km, en 3 km gelopen, alles met 1 keer wandelen. Tweede week 2 keer 5 km. Daarna van mn paard gevallen en last van mn rug dus moet ik helaas rust nemen.

Motivatie: afvallen en stiekem in mn eentje trainen om MN vriend te verrassen. Hij loopt heel veel, trainingsrondjes van 10 tot 20 km en heeft al veel halve marathons en een marathon gelopen. Zou leuk zijn als we eens samen kunnen lopen maar nu schaam ik me nog voor mn lage tempo, korte afstand en vooral gehijg! Hahaha

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 23:12

lisannevosje schreef:
ik gebruik geen apps om iets bij de houden, gewoon een schema geprint en schrijf daar alles bij

vandaag poging gedaan tot 5 km (half uur) toen nog wel last van mn schenen..... dus maandag fysio ff belllen

oww toch niet je voorkant van je schenen he?!! wat dan kun je een heerlijke scheenbeenvliesontsteking hebben.. hier zit er nog een komt bij mijn door me kuit dus als ik die goed los hou en goed rek dan krijg ik nergens last van gelukkig

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-14 07:21

pinkie87 schreef:
lisannevosje schreef:

oww toch niet je voorkant van je schenen he?!! wat dan kun je een heerlijke scheenbeenvliesontsteking hebben.. hier zit er nog een komt bij mijn door me kuit dus als ik die goed los hou en goed rek dan krijg ik nergens last van gelukkig

Heb ik al haha, ik weet niet waar het bij mij vandaan komt, maar vervelend is het wel

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 07:25

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 07:27

Klopt heel vervelend maar zal wel nu rustig aan doen als ik jou was want het wordt heeeeel snel chronische en goed rekken! Is mijn tip :+

Nog gisteren op verjaardag met de roer van me vriend aan het praten die vind het prachtig mooi dat wij zijn begonnen met hardlopen.
En vraagt ie wanneer gaan je wedstrijd lopen dus ik uitgelegd zegt ie je red dan makkelijk de 10 km hoor... ik maar gezegd zullen we het rustig aan pakken : :P

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 20:23

Ik loop ook hard met een doel, namelijk een halve marathon binnen 2 uur en 15 minuten.

Morgen ren ik de de ladiesrun Rotterdam ook :j 7.5 km

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-14 22:25

Wauw succes!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 07:50