Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik krijg al pijn in mijn dames als ik maar denk aan de hele dag zonder bh lopen, rennen, fietsen, om nog maar te zwijgen over paardrijden

Oplossing bedacht: Inbinden in een vest die mij eigenlijk te strak om de boobs zit
Dat was eens, maar ook nooit weer
Heb mijn stagebegeleider wel gevraagd me geen klusjes te geven waarbij ik moest springen of rennen. Hij zette me op de trekker aan het werk...mijn held die dag
VivaLaVida schreef:Ik snap dat nooit dat het lekker is zonder bh? Ik slaap het liefst nog met bh! Met beugels zelfs!
(Al is het maar voor het geval er brand uitbreekt haha)
Maar nee ik vind het juist irritant zonder bh!
kan echt niet zonder, 1x geprobeerd en de hele nacht wakker gelegen en van ellende maar weer om gedaan. Dan maar ongezond
Grit schreef:Sodeletuut schreef:Juist hierom blijven ze bij mij in gevangenschap, wat een kl*te gevoel. In bed mogen ze vrij rond bungelen.Laat ze schudden, stuiteren en natuurlijk bewegen

Blubje11 schreef:En welke wetenschappelijke bewezen argumenten hebben ze hiervoor?![]()
Daarbij geloof ik niet dat grote borsten stevig blijven zonder bh als je veel hardloopt/paardrijdt. Iedere keer een schok er door heen die als het ware de boel kapot trekt...

Maar voor een hele dag, nee zo comfy vind ik het dan ook weer niet. Blubje11 schreef:En welke wetenschappelijke bewezen argumenten hebben ze hiervoor?![]()
Daarbij geloof ik niet dat grote borsten stevig blijven zonder bh als je veel hardloopt/paardrijdt. Iedere keer een schok er door heen die als het ware de boel kapot trekt...
HorseTopShop schreef:Geen BH = hangende tieten. De bosjesmannen is daar het perfecte voorbeeld van![]()
http://www.columbusmagazine.nl/images/u ... /a8f20.jpg
Zertab schreef:Uhm...ja dat kan allemaal wel. Maar je kan niet ineens geen bh meer gaan dragen zonder uitgelachen en nagekeken te worden.
En als het goed is wisten we al langer dat een bh niet al te goed is, vandaar dat je sowieso 's nachts zonder bh moet slapen.