Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Grit schreef:Shockabsorber, helaas boven jouw budget, maar ik vind het wel echt een goed en fijn merk. Voor mij is het de investering waard.
Er staat er een in de uitverkoop, maar die is er alleen nog met een cup F.
http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... ergoed/p1/
Rumpleteaser schreef:Mijn rug is smal en mijn voorgevel groot. Het merk Freya zit bij mij erg goed, ook de sport BH ervan.
Ook niet goedkoop, maar ik vind ook niet extreem duur. En zit heel fijn
spotterick schreef:werkt z'n shock absorber ook voor de extreem grote maten heb namelijk 70 J en misschien alweer een maatje erbij. Alleen heb al moeite met een fatsoenlijke bh te vinden. Laat staan een sport bh.
Heb al genoeg miskopen gedaan, en wil niet nog meer. Wil het liefst ook niet online kopen.
Alleen ik ga niks halen bij de hunkenmoller. Deze hebben gepresteerd om gewoon elke keer een niet passende bh aan te bevelen....
spotterick schreef:werkt z'n shock absorber ook voor de extreem grote maten heb namelijk 70 J en misschien alweer een maatje erbij. Alleen heb al moeite met een fatsoenlijke bh te vinden. Laat staan een sport bh.
Heb al genoeg miskopen gedaan, en wil niet nog meer. Wil het liefst ook niet online kopen.
Alleen ik ga niks halen bij de hunkenmoller. Deze hebben gepresteerd om gewoon elke keer een niet passende bh aan te bevelen....
Rintah schreef:voor zover ik kan zien heeft schock absorber jou maat nietdie gaan maar tot HH (enkel model)
wat mogelijk nog wel kan, is dan een grotere omvang halen en in laten nemen, maar dat zou je met het naaiattelier moeten overleggen of ze dat kunnen zonder dat de stevigheid van de BH verloren gaat.