Sportbh en dan tsja

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 10:20

Ik was vroeger ook helemaal van de sportbh's. Beugelbeha's van hunkemuller,... zaten altijd beroerd en na een jaar waren ze vormloos. Ik had mijn sportbh's vroeger van bjorn borg. Die waren toen mooi stevig en vielen prijs kwaliteit erg mee. Ondertussen ben ik er allang achter gekomen dat een goed bh van een goed merk gewoon amper kapot gaat. Ik heb nu alleen nog marie jo liggen met beugels. Nooit meer last van en ze gaan makkelijk 5+jaar mee. Dus of je nu eens in de 5 jaar 100 euro betaald of 5x 25...

Brinta12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 19:41

Heel veel mensen raden de shockabsorber aan, maar welk type dan?

Eleionomae

Re: Sportbh en dan tsja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 19:51

Het ligt er heel erg aan waar je hem voor wilt gebruiken. De shockabsorber is er in meerdere 'levels'. Ik ben overigens gewoon gaan passen. Beetje hupsen in het pashokje maakt al gauw dat je merkt welke voor jou het lekkerst zit :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 22:26

Ik zal langs de perry morgen :') , ik zie je al staan Eleinomae :')

wyko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 22:15

Ik bestel ze al jaren bij de juistesportbh en heb nog nooit problemen gehad.ik word altijd goed geholpen, en als mijn maat weer eens is veranderd ook geen problemen met ruilen etc.

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 22:53

Ik heb ook een grote cup/kleine omvang.

Helaas kan je gewoon niet besparen op een bh.
Een goede Bh ondersteund en voorkomt deels rug/nek klachten.

En een goede bh gaat langer mee dus hoef je niet elke paar maanden een nieuwe te kopen....

Ik zelf kan alleen bij de betere lingerie zaken kopen...zelfs livera en hunkemuller hebben geen goede maten voor mij....

Gemiddeld 75 euro kwijt aan een goede bh....

Eilandmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 23:01

Sport bh's van swegmark erg fijn. Wehkamp verkoopt ze. Hebben ook cup e

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 23:04

Heb je al es gegoogeld op outlet stores? Misschien kan je zo een van de hier opgenoemde merken scoren :)

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 23:06

Ik heb sinds vandaag een Hunkemöller hkm level 3 sport bh. Wat een fijne bh!
Goede steun, lekker stof en mijn vriendinnen zitten veel stabieler. :D

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 09:42

Zie geloof ik geen recentere topics en ben erg tevreden over een site en een SPORTbh.

http://www.lace-lingerie.nl/catalog?bra ... ntum_sport
En het gaat om de Anita Momentum bh met beugel. Zit fantastisch, als een huis zonder plat te drukken of raar te vervormen en niet te warm of te strak, gewoon super stevig.
Vanaf 2 stuks krijg je 10 procent korting bij de Anita's.
Bij de PrimaDonna's is dit vanaf 3 stuks dacht ik.

Op deze site hebben ze namelijk een kortingsregeling als je meerdere bh's koopt en als je er eenmaal gekocht hebt krijg je vaak ook nog extra kortingsaanbiedingen, die zeker de moeite waard zijn.
Als je weet welke maat en welk model je nodig hebt, is het een ideale site.
Bh's worden super snel en in nette doosjes toegezonden, ben inmiddels 3 Anita's rijker - eerst 2 gekocht om te proberen, daarna nog een met extra korting aangeschaft. Super TEVREDEN *\o/* *\o/*

En ze verkopen ook Shock Absorber .. en ook weer per 2 10% korting zie ik..
http://www.lace-lingerie.nl/subpage?bra ... k_absorber
Laatst bijgewerkt door fargo op 15-07-14 10:15, in het totaal 2 keer bewerkt

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 09:52

Grit schreef:
Shockabsorber, helaas boven jouw budget, maar ik vind het wel echt een goed en fijn merk. Voor mij is het de investering waard.
Er staat er een in de uitverkoop, maar die is er alleen nog met een cup F.

http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... ergoed/p1/

Die zijn inderdaad echt heel fijn.

mamajolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 11:35

Hier ook een fan van Shock Absorber!! Prijzig, maar ze gaan wel lang mee. Met mijn vroeger 90G en nu 80D (operatie gehad) altijd een goed model kunnen vinden.
ik heb ze bij www.sportbeha.com vandaan. Fijne webwinkel en je kunt ze altijd mailen met vragen!

En zeker op MP kijken!

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 11:39

Mijn rug is smal en mijn voorgevel groot. Het merk Freya zit bij mij erg goed, ook de sport BH ervan.
Ook niet goedkoop, maar ik vind ook niet extreem duur. En zit heel fijn :)

Women2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 12:31

Ik heb laatste super fijne gevonden bij New Yorker. Vorogevormde cup, geen beugels, maar op plek van de beugel zit wel versteviging. Zonder sluiting (trekt ze over je hoofd aan) en zitten echt super lekker. Zijn ook fijn breed over de rug en hebben iets een racerback. Kosten ook niet veel en ik allemaal hipp kleurtjes.

Wat een verademing!

edit: heb niet extreem grote borsten, maar smal gebouwd en veel nekklachten

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 13:27

Rumpleteaser schreef:
Mijn rug is smal en mijn voorgevel groot. Het merk Freya zit bij mij erg goed, ook de sport BH ervan.
Ook niet goedkoop, maar ik vind ook niet extreem duur. En zit heel fijn :)

Die zijn ook op die site te krijgen volgens mij, ben helemaal blij dat ik die gevonden heb want het scheelt een boel geld en je hebt ze toch nodig die goede sportbh's. Liep al weer jaren met 2 oude rond haha

love_wiepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 13:32

Misschien zo'n aaaaaaaaahhhhh - bra?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 13:39

Kijk eens bij annadiva.
Deze heeft BH's voor grote cupmaten ook sportbh's. Wel prijziger helaaa. Maar super goed.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 13:41

ligt er aan love-wiepke, als je je sport wil combineren met: hoe sla ik mezelf zsm knockout, dan wel

spotterick

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 13:48

werkt z'n shock absorber ook voor de extreem grote maten heb namelijk 70 J en misschien alweer een maatje erbij. Alleen heb al moeite met een fatsoenlijke bh te vinden. Laat staan een sport bh.
Heb al genoeg miskopen gedaan, en wil niet nog meer. Wil het liefst ook niet online kopen.
Alleen ik ga niks halen bij de hunkenmoller. Deze hebben gepresteerd om gewoon elke keer een niet passende bh aan te bevelen....

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 13:53

spotterick schreef:
werkt z'n shock absorber ook voor de extreem grote maten heb namelijk 70 J en misschien alweer een maatje erbij. Alleen heb al moeite met een fatsoenlijke bh te vinden. Laat staan een sport bh.
Heb al genoeg miskopen gedaan, en wil niet nog meer. Wil het liefst ook niet online kopen.
Alleen ik ga niks halen bij de hunkenmoller. Deze hebben gepresteerd om gewoon elke keer een niet passende bh aan te bevelen....

Dan zoeken naar een winkel in de buurt, passen en evt overwegen om het toch via internet te bestellen als dat in prijs scheelt.. Een goede lingeriezaak

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 13:56

spotterick schreef:

voor zover ik kan zien heeft schock absorber jou maat niet :(:) die gaan maar tot HH (enkel model)

wat mogelijk nog wel kan, is dan een grotere omvang halen en in laten nemen, maar dat zou je met het naaiattelier moeten overleggen of ze dat kunnen zonder dat de stevigheid van de BH verloren gaat.

veersche

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 13:57

Ik raad iedereen met een flinke boezem :o aan om de Crop Top te kopen op http://www.dejuistesportbh.nl.
Ik heb er nu twee en ben hartstikke blij ermee!
Ze zijn in grote maten te verkrijgen (juist voor de grote maten) en hij ziet erg mooi uit en zit heerlijk.
Er zitten beugels in waardoor je mooi twee borsten blijft houden ipv een "mono-tiet" wat je vaak ziet in sportbh's.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 14:05

Begrijp ik het goed dat je de sportBH die je had als dagelijkse BH gebruikte? Of alleen voor het sporten?

Ik zou je echt aanraden om eens naar een góede lingeriezaak te gaan (en dan bedoel ik een speciaalzaak, geen hunkemoller of livera oid) en daar je wensen voor te leggen. Er zijn namelijk heel veel normale bh's zonder beugel, ook in jouw maat. Ook hebben ze sportbh's, maar die zijn voor het sporten, niet voor dagelijks gebruik, daarvoor zijn ze te stevig/strak.

Je geeft aan dat je niet wil dat een vreemde aan je borsten zit, maar dit is in zo'n winkel niet aan de orde :n Je past de BH en daarna kijkt er even iemand mee of het goed zit en voelt aan het rugpand en aan de schouderbandjes. Als je maat opgemeten moet worden, dan meten ze dit met een meetlint terwijl je je oude BH aanhebt of het kan zelfs met een hemdje aan.
Ik heb zelf in een lingeriewinkel gewerkt en ik heb toevallig verstand van autisme, dus mocht je meer willen weten over hoe dat dan allemaal gaat, PB gerust :)

Echt doen hoor, het zal een verademing zijn en als je in de sale shopt, kom je maar iets boven je budget uit. Dat is het meer dan waard denk ik!

spotterick

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 14:12

Rintah schreef:
voor zover ik kan zien heeft schock absorber jou maat niet :(:) die gaan maar tot HH (enkel model)

wat mogelijk nog wel kan, is dan een grotere omvang halen en in laten nemen, maar dat zou je met het naaiattelier moeten overleggen of ze dat kunnen zonder dat de stevigheid van de BH verloren gaat.

Hierbij word het idd minder stevig, want het model is anders bij elke omvangs maat.

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 14:19

Ik zweer ook bij de Shockabsorber! Ik heb zelf een 80E, ik krijg rugklachten als ik geen fatsoendelijke (lees een HEMA of Hunkemoller) sportbh aandoen bij het paardrijden of rennen.

De SA zijn flink aan de prijs maar ze gaan heeeeeeeeeel erg lang mee, ik heb een BH die ik al 10 jaar heb en het nog steeds goed doet ;-)

Voor de SA liefhebbers, ze verkopen ze ook op wehkamp! Dat is superchill, je besteld gewoon meerdere modellen/maten en dan kun je op je gemak kijken of ze fijn zitten en/of passen. Passen ze niet dan kun je ze binnen een x-aantal dagen terugsturen en dan hoef je alleen verzendkosten a 4.95 betalen (wat je ook kwijt bent in menigeen parkeergarage en benzine)