Debbels schreef:Ik zal even een update plaatsen!
Acupunctuur had eigenlijk zo goed als geen effect, dus daar ben ik mee gestopt. Ik loop nog steeds bij de Cesartherapeut, dit lijkt enig effect te hebben, maar de klachten zijn nog steeds niet helemaal weg.
Wel heb ik (misschien) een andere oorzaak gevonden. Ik merk dat mijn hoofdpijn gepaard gaat met hoe ik slaap. Slaap ik slecht, heb ik de volgende dag knallende hoofdpijn. Slaap ik goed, bijna nergens last van. Ook hebben mensen wel eens tegen me gezegd dat ik heel zwaar of juist niet adem in mijn slaap (specifiek op gelet), dus misschien gaat het ook wel richting slaapapneu (waardoor mijn hersenen te weinig zuurstof krijgen o.i.d.?). Ik heb donderdag een afspraak bij de huisarts, dus dat maar even afwachten en hopen dat ik eindelijk ergens kom!
Nog een update, vind het ook wel fijn om het voor mezelf bij te houden.
Ben na de afspraak bij de huisarts doorgestuurd naar een slaapkliniek. Het leek haar onwaarschijnlijk dat ik apneu heb, omdat dat bij mensen van mijn leeftijd/gewicht vrijwel nooit voorkomt, maar omdat ik er nu al zo lang mee loop toch doorgestuurd. Heb 2 weken geleden het slaaponderzoek gehad en krijg vrijdag de uitslag. De slaapkliniek heeft mij ook nog doorgestuurd naar een neuroloog, maar het is nog onbekend wanneer ik daar terecht kan.
Cesartherapie ben ik mee gestopt, therapeut zag ook weinig vooruitgang.