Berdien schreef:Mallorka dat klinkt zó bekend. Uurtje rijden in warm weer en je kunt mij én m'n cap uitwringen. En dan rij je met stalgenoten die nog geen druppeltje zweet hebben, nergens niet. Oftewel, met echt warm weer rij ik gewoon niet. Scheelt dat mijn paarden minstens net zo zweten als ik, dan valt het minder opMaar die doe ik er ook absoluut geen plezier mee om met echt warm weer te rijden, dan staan ze al druipend van het zweet in de wei, laat staan dat we door het bos gaan hollen.
Daar kan ik me ook zo over verbazen!!
Met echt warm weer is mijn hittepetit eindelijk een keer sloom en voor de verandering 'ns relaxed te rijden
En het vreemde is... ze is bijna niet in 't zweet te rijden. Conditie al een uhh..... paard
haha. Ik heb net weer een uurtje flink zitten druipen op mijn bok. Zou toch eigenlijk andersom moeten zijn!

Maar die doe ik er ook absoluut geen plezier mee om met echt warm weer te rijden, dan staan ze al druipend van het zweet in de wei, laat staan dat we door het bos gaan hollen.

Voor mijn gevoel werkt het, behalve als er weer typisch Nederlands weer is.. éne dag 15 graden de volgende dag 35, dan ga ik wel écht stuk.