Zelf bruiner, welke?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kinke

Re: Zelf bruiner, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 20:14

wanneer?? een dag voordat jij vindt dat je er bruin uit moet zien :) En inderdaad, test het even een week of 2 van tevoren. Dan heb je nog tijd om eventueel nog een keer te smeren als je het nog te licht vindt. Die tube is na 2x gebruiken niet leeg hoor. Ik ben zelf ook erg wit, ik vind dat het zelf mooi van kleur is geworden.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 06:43

Dit houd ik in mijn achterhoofd! Word altijd slecht bruin en dat is geen gezicht met een jurkje op een bruiloft :D ..
Kan je ook enkel je benen bijv doen? Of ziet het er dan raar/niet natuurlijk uit?
Hoelang blijft zoiets zitten en hoe lang mag je niet in de zon?
Hoe smeer je zoiets in?
Ik heb er totaaaal geen ervaring mee :+

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 08:04

Kijk even op de site van captain tan, daar leggen ze alles uit en staan veel filmpjes over het aanbrengen :)

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-14 08:19

Bedankt voor alle reacties! Ik heb helaas nog geen tijd gehad om ze te bekijken maar dat ga ik vanavond zeker doen! :)

Mijn schoonmoeder heeft trouwens de l'oreal paris sublime bronze spray. Zij gebruikt hem niet zo vaak en is er over het algemeen tevreden over. Wat vinden jullie van deze spray? Ik lees namelijk op internet nogal wisselende reacties.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 08:28

Die had ik, maar ik vond hem niet zo fijn. Werd toch aardig oranje en kreeg na de eerste dag vlekken. Het schijnt ook dat een spray veel moeilijker is om netjes aan te brengen dan bijvoorbeeld een mousse

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 21:46

Ik zweer bij de selftan van clarins!!!!
Gebruik het altijd, krijg ook altijd complimenten dat ik mooi
Bruin ben, het streept en vlekt niet, en de geur valt erg mee!
Het is een hele mooie warme natuurlijke kleur,
Echt een aanrader dus!
Wat zoiezo wel belangrijk is ( met elke selftan ) goed scrubben van te voren, en wat ook
Een goede tip is, een beetje bodylotion smeren van te voren op de droge plekken van je
Lichaam, denk aan knieën enkels enz.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 08:41

Ik heb gisteren de st moriz zelfbruiner voor het eerst geprobeerd en vind het geweldig! Van te voren even gescrubt en ingesmeerd met bodylotion. Dit goed laten intrekken en daarna met de mitt de mousse aangebracht. Dit werkt echt heel handig en je kan het prachtig egaal opbrengen. Daarna even laten drogen en een losse joggingbroek aan. Na minimaal 4 uur kan je de colour guide (zodat je kan zien waar je geweest bent) afspoelen en mijn benen zijn nu echt super egaal en heel natuurlijk bruin :)

Absoluut een aanrader dus!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 13:36

waarom gaan jullie niet gewoon naar de spray tan??

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 13:45

vraagje misschien weet iemand dit. Ik heb wat pigment vlekken in mn gezicht. Dit word erger als ik in de zon ga. Ik doe dan ook stndaard factor 30 onder mijn make up. Als ik nu zelfbruiner op mijn gezicht doe worden die vlekken dan ook duidelijker of werkt dit niet hetzlefde als zonlicht? Iemand hier ervaring mee?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 13:51

rockey schreef:
waarom gaan jullie niet gewoon naar de spray tan??

Omdat ik dat veels te duur vind

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 19:02

De spray tan schijnt toch ook niet helemaal gezond te zijn? Of heb ik dat nu toch verkeerd begrepen?

Ik zit nog steeds te wachten op mijn spul van australian gold! Hopelijk deze week bezorgd want wil het toch wel even goed testen.

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 19:03

St. Tropez mousse _/-\o_

Mazikeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 13:02

Ik heb een zonnebrand van Australian Gold besteld. Ben benieuwd!

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 13:14

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 22:44

bliver schreef:
vraagje misschien weet iemand dit. Ik heb wat pigment vlekken in mn gezicht. Dit word erger als ik in de zon ga. Ik doe dan ook stndaard factor 30 onder mijn make up. Als ik nu zelfbruiner op mijn gezicht doe worden die vlekken dan ook duidelijker of werkt dit niet hetzlefde als zonlicht? Iemand hier ervaring mee?

Zoiezo zou ik gaan voor een factor 50 als je last hebt van pigmentatie, het is ook een fabeltje dat je niet bruin word als je
Spf 50 op doet, je word alleen veel veiliger
Bruin en je slaat het verbrandings proces over, en pigmentatie moet je eigenlijk zien als een beschadiging van de huid door de zon, gaat nooit meer weg, maar zonder goed beschermen word het alleen maar erger.
En je kan absoluut selftan gebruiken in je gezicht! Heeft niks met de zon te maken, aanrader voor het gezicht zijn de magic drops van collistar! Geweldig!
Dus don't worry :D

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 16:01

Ik ben altijd heel tevreden met die doekjes van kruidvat (huismerk), ik doe vaak alleen mijn gezicht (en hals, deco natuurlijk) omdat ik vaak bleek zie. Hij vlekt bij mij niet, geeft geen oranje gloed, en kleurt ook niet extreem verder bij aanraking met haar (bij mijn blonde haren/wenkbrauwen enzo). Daarbij is het erg budgetproof, 70 cent voor een pakje van 2 doekjes, ik gebruik voor mijn gezicht 1, dus stel dat je je hele lichaam zou doen dan denk ik dat je 3 doekjes ofzo nodig hebt.

Hij ruikt wel naar zelfbruinen, maar trekt razendsnel in, ik laat het altijd 2 uur drogen, maar daarna kan ik gewoon make up etc aanbrengen zonder dat het vlekt etc!

Ik ben blij ermee! :)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 16:15

Ooit erns geprobeerd en werd enorm vlekkerig.
Maar ik ben zo enorm wit dat de noordpool er niks bij is qua schittering in de zon. En dat blijft mij storen.

Nu probeer ik wel zo vaak mogelijk even in de zon te gaan zitten en gebruik altijd minimaal factor 30 anders ben ik weer zo rood als een kreeft :')

Ik lees dus even mee hier en probeer ondertussen moed te verzamelen om het nogmaals te proberen :)

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-14 08:47

Ik heb net de St. Moriz zelfbruiner mouse en tanning mitt besteld. Ben erg benieuwd!
Hoe lang kun je eigenlijk doen met 1 tube? Ik ben van plan om mijn hele lichaam en gezicht in te smeren.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 09:57

chaanttaall schreef:
Ik heb net de St. Moriz zelfbruiner mouse en tanning mitt besteld. Ben erg benieuwd!
Hoe lang kun je eigenlijk doen met 1 tube? Ik ben van plan om mijn hele lichaam en gezicht in te smeren.

Daar ga je heel blij van worden!! Bij mij is het kleurtje er nu af, heeft er zeker 5 dagen opgezeten en vervaagt langzaam. Dus ook met vervagen bij mij geen vlekken, ben nog steeds heel blij :)

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 13:09

Ik heb hem gisteren binnengekregen en gelijk uitgeprobeerd en ben er helemaal blij mee! Het is een mooie natuurlijke bruine kleur en is makkelijk te gebruiken! Ik heb een hele lichte huid van mezelf maar zelfs nu vind ik het er niet nep uitzien, maar lijkt het net alsof het van de zon komt. Ik ben dik tevreden! :)