Nee gekkigheid natuurlijk !
Gewoon zeggen tegen de mentor en desnoods met een taxi even naar een dorpje verderop
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Femkeeex schreef:DewiRox schreef:Maar vanuit het geloof mag je toch sowieso al geen gebruik maken van maandverband en/of tampons? Dat heb ik altijd begrepen van een Turkse vriendin.
Hoe doen 'jullie' dat normaal dan.
Nee, dat is broodje aapIk heb daar nog nooit van gehoord, ze verzinnen de gekste dingen tegenwoordig
![]()
Oh sorry Shirley. Ik zit ongeveer 45 min van huis af, dichtbij kun je het dus niet noemen.
Edit: verkeerde quote.
vientijntje schreef:In de betere/duurdere drogisterijen zijn tegenwoordig ook de zogenaamde "soft cups" te koop. Klinkt vies, maar het zijn een soort rubberen ringetjes met een zakje eraan, dat je in je schuift. Het vangt dan al het bloed op. Je kunt ze 8 uur inhouden. En je haalt ze er zelf weer uit.
Ik vind ze ideaal, lekken niet en je kunt zonder problemen een dag op stap zonder je zorgen te hoeven te maken....
Op http://www.softcup.nl is meer informatie te vinden...
ik heb dit zeker 15 jaar geleden een tijdje gebruikt en ineens was het nergens meer te krijgen. Geweldige dingen! (alleen goed oppassen met verwijderen, anders is het errug bahbahbah
)