nog mensen met zonne-allergie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 19:44

pfff ja ik heb er ook last van, vorige week zaten mijn armen alweer helemaal onder, werd gek van de jeuk. De zalf vd kruidvat tegen zonnen blaasjes werkt bij mij erg goed. Verder had ik pillen gekregen van ha maar niet erg tevreden over. zie nu al op tegen mijn vakantie over 3 weken.

ChristaMoor

Re: nog mensen met zonne-allergie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 19:50

6 juni naar Turkije gegaan, daar vreselijke uitslag en jeuk gehad. Ooit lang geleden had ik er last van en ik heb er nooit meer aan gedacht dat het terug zou komen. ja dus....jeee, wát een jeuk zeg. Begon op mijn gezicht en hals, dag later mijn benen, dag later mijn armen. Na twee dagen was hoofd over maar benen en armen hebben de hele week gejeukt en ik leek wel een sinaasappel :) Vrijdag terug gekomen, zaterdag was jeuk en uitslag weg. Vroeger gebruikte ik Urtizon, ik weet niet of dit nog bestaat. Ook werkt het om voor te bruinen onder de zonnebank, dit deed ik ook met onze kinderen toen ze klein waren (hadden er ook extreem veel last van). drie weken voor het zon-seizoen elke dag 5 min onder de zonnebank werkte erg goed.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 19:53

oef...in heb het een keer gehad in Turkije leek wel een Michelin-pop 2x zo dik, naar ha daar en kreeg een kuur (dus geen zon&drank). Toen kreeg manlief er last van, toen zei iemand van het hotel dat hij zich in moest smeren met een tomaat (sap komt dan op huid als je wat erin knijpt) als hij naar bed ging...volgende dag alles weg!!! Heb meer mensen gehoord waar dit bij hielp. helaas alleen bij mij weer niet:(

ChristaMoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 19:54

haha, ik zie al, Urtizon bestaat nog steeds:) Ik heb er jaren geen last van gehad, ben ook niet zo'n zwemmer en hoofd en armen zien genoeg zon om er geen last van te hebben. Dacht ik dus. maar ondertussen.....Oh en ik ben 50 dus pubertijd ver voorbij:)

janahxginger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-14 20:06

Ik heb er dit jaar meer last van dan anders. Letterlijk overal bobbels, rood etc.