Back on track producten (ervaringen?)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hotchocolat

Re: Back on track producten (ervaringen?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 13:49

Ieder zijn eigen ervaringen, mijne zijn positief, ook met mijn whiplash.
Uit mijn standpunt kan ik ook alleen maar een positieve ervaring delen.

Ik heb ook caps in mijn assortiment (toen eens twee bestelt) maar ik sta helemaal niet achter de kwaliteit, ik gebruik ze nu om het verschil te laten zien bij de duurdere caps.
Bij de verkoop van de Back on Track producten sta ik voor 100% achter het product, anders had ik het niet in mijn assortiment opgenomen.
Dat er toch nog gevallen tussen zitten waarbij het niet de juiste werking heeft weet ik nu. Dat is dan toch weer wat extra info/ervaring voor toekomstige kopers van dit product.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-14 16:22

Nou ik zie hier niemand jou 'negatieve' ervaring omlaag halen. Volgens mij zie je spoken en pak je het zelf een beetje zwaar op.

Er wordt gewoon gezegd dat het kan dat jij een negatieve ervaring hebt, maar dat dat niet betekend dat het gelijk een slecht product is, dat is wat ze probeert te zeggen als ik het zo lees, en ik ben het daar persoonlijk mee eens. Dat jij een negatieve ervaring hebt, betekend niet dat het gelijk een slecht product is. En nee ik bedoel het niet aanvallend, maar zo kom je wel over op mij.

Ik ben juist op zoek naar alle soorten meningen hierover. Dus ook de negatieve, er wordt nergens gezegd dat het niet mag. En als ik eerlijk mag zijn vind ik je ook vrij aanvallend overkomen maar dat zal wel aan mij liggen. En nee, niet aanvallend bedoelt, dat is alleen hoe het op mij overkomt. Wil niet zeggen dat je het werkelijk zo bedoelt, maar als je het niet zo bedoelt, zou ik eens kijken naar de manier op hoe je iets brengt..

Kevin34

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 15:30

XxJustinexX schreef:
Nou ik zie hier niemand jou 'negatieve' ervaring omlaag halen. Volgens mij zie je spoken en pak je het zelf een beetje zwaar op.

Er wordt gewoon gezegd dat het kan dat jij een negatieve ervaring hebt, maar dat dat niet betekend dat het gelijk een slecht product is, dat is wat ze probeert te zeggen als ik het zo lees, en ik ben het daar persoonlijk mee eens. Dat jij een negatieve ervaring hebt, betekend niet dat het gelijk een slecht product is. En nee ik bedoel het niet aanvallend, maar zo kom je wel over op mij.

Ik ben juist op zoek naar alle soorten meningen hierover. Dus ook de negatieve, er wordt nergens gezegd dat het niet mag. En als ik eerlijk mag zijn vind ik je ook vrij aanvallend overkomen maar dat zal wel aan mij liggen. En nee, niet aanvallend bedoelt, dat is alleen hoe het op mij overkomt. Wil niet zeggen dat je het werkelijk zo bedoelt, maar als je het niet zo bedoelt, zou ik eens kijken naar de manier op hoe je iets brengt..

Dankje, dat probeerde ik idd te zeggen.. :P

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 15:56

Nou, ik heb m'n kuitbeschermer binnen hoor.
3 uurtjes omgehad en geen last van gehad. Geen gekke dingen in ieder geval :)
Dus ben benieuwd of het gaat helpen.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 10:45

Wie heeft de kniebeschermer?
Ik ben benieuwd naar de ervaringen of het helpt of niet :)

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-14 11:02

CupCakes_ schreef:

Ik! En ik heb er zeer veel baat bij tijdens het paardrijden en langere wandelingen , dus grotere belasting.
Ik had altijd heel veel last van mijn knie, heel veel pijn, en stijfheid naar mate ik meer ging bewegen, die stijfheid ben ik zo goed als van af als ik hem om heb en de pijn eigenlijk ook wel. Het geeft voor mij in ieder geval heel veel verlichting en ik hou dingen langer vol en kan weer wat meer dingen doen.

Waarom wil jij een kniebrace?

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 11:13

XxJustinexX schreef:
CupCakes_ schreef:

Ik! En ik heb er zeer veel baat bij tijdens het paardrijden en langere wandelingen , dus grotere belasting.
Ik had altijd heel veel last van mijn knie, heel veel pijn, en stijfheid naar mate ik meer ging bewegen, die stijfheid ben ik zo goed als van af als ik hem om heb en de pijn eigenlijk ook wel. Het geeft voor mij in ieder geval heel veel verlichting en ik hou dingen langer vol en kan weer wat meer dingen doen.

Waarom wil jij een kniebrace?

Sinds er een staldeur op mijn been terecht is gekomen heb ik er last van, 2/3 jaar terug. En er zit nog steeds een beetje vocht in. Maar sinds ik niet meer elke dag paardrijd, doet mijn knie veel meer zeer. Als ik gewoon loop zak ik er doorheen, en als ik sport kan ik het net een halfuurtje volhouden. En loop nu bij een sportfysio om mijn knie sterker te maken.
Maar ben ook al langs Zestienhoven geweest en een MRI er van gemaakt maar daar kwam niks uit helaas.
Dus misschien dat die brace wat helpt.. :)

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-14 11:56

Oh dat klinkt echt niet fijn! Ik hoop dat het helpt! Ik heb hem voor reumatische klachten, en vooral voor mijn linker knie die heel slecht is, en vaak op slot schiet, bijna alle vloeistof wat je knie soepel hoort te houden en te 'smeren' om het zo maar te zeggen mis ik. Waardoor mijn knie veel sneller slijt en daar komt best wat pijn bij kijken helaas :( Kraakbeen slijt langzaam door het ontbreken van de vloeistof

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 12:37

Dat is ook niet prettig nee!
Moet nog wel met mijn ouders overleggen, voordat ik hem aanschaf. Maar kan het allicht proberen.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 21:26

Ik heb de website aan mams gegeven om te kijken of het voor haar iets was. Ze heeft fybriomalgie. Ze heeft er 2 voor de ellebogen en 1 voor de pols. Pijn In de pols wisselt zich af dagelijks en pijn in beide ellebogen heeft ze dagelijks.

Goed nieuws; ze merkt wel degelijk verschil!! Haar pijn klachten zijn minder hierdoor en ook na iets of wat inspanning. Stofzuigen bijvoorbeeld.

We zijn enorm blij in elk geval!!

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-14 21:51

loez schreef:
Ik heb de website aan mams gegeven om te kijken of het voor haar iets was. Ze heeft fybriomalgie. Ze heeft er 2 voor de ellebogen en 1 voor de pols. Pijn In de pols wisselt zich af dagelijks en pijn in beide ellebogen heeft ze dagelijks.

Goed nieuws; ze merkt wel degelijk verschil!! Haar pijn klachten zijn minder hierdoor en ook na iets of wat inspanning. Stofzuigen bijvoorbeeld.

We zijn enorm blij in elk geval!!

Super om te horen zeg! Ik hoor echt heel veel positieve dingen bij fybro patiënten. Ik zelf heb er ook echt veel baat bij!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 22:13

Mam gaat zelfs een mail sturen of ze zoiets niet als boxershort voor dames hebben! Mijn moeder heeft vooral veel pijn ook in haar dijen zeg maar! Net onder haar heupen!

Wie weet! :') :D

Ben erg blij voor mijn moeder ik elk geval! Ze heeft de producten nu 3 dagen en is nu al 2 nachten niet meer wakker geworden van pijn snachts. Ze kan gewoon doorslapen!

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 22:48

loez schreef:
Mam gaat zelfs een mail sturen of ze zoiets niet als boxershort voor dames hebben! Mijn moeder heeft vooral veel pijn ook in haar dijen zeg maar! Net onder haar heupen!

Wie weet! :') :D

Ben erg blij voor mijn moeder ik elk geval! Ze heeft de producten nu 3 dagen en is nu al 2 nachten niet meer wakker geworden van pijn snachts. Ze kan gewoon doorslapen!

gebruik t verder niet las alleen dit topic uit intresse, maar kwam dit tegen

http://www.backontrack.com/nl/producten ... oxershort/

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 22:52

Heeee top dankjewel!! Heeft ze niet goed gekeken dus Hihi

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 07:28

Even hier aangezien ik geen topic vond in het paarden gedeelte; kan je een back on track beschermer (hak) bij het paard 24/7 omhouden?

Benita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 12:50

Ik ben ook heel positief over de back on track produkten. Mijn pony heeft een peesblessure op een been waar ook nog een wat oudere galbult zat (van een oude peesblessure). Ik ben nu begonnnen met een bandage onderlap op dit been en na drie keer bandageren is de oude galbult bijna weg. Deze zat er al meer dan een jaar. Nu maar hopen dat het ook dieper op de pezen zo werkt.

Verder heb ik een tenniselleboog (ik tennis niet eens _/-\o_ ). Doordat het zo goed werkt bij mijn pony heb ik nu de elleboogbeschermer gekocht en daaar ben ik ik gisteren mee begonnen en merk nu al minder pijn bij het uitmesten *\o/* .

loez schreef:

Ik heb de onderlappen en bandages via marktplaats gekocht. Deze verkopen een aantal artikelen voor 50% van de prijs (wegens opheffing van een internetwinkel), ik zag daar ook de boxershort voor dames bij staan. Zie advertentienummer 806404493.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 13:41

Benita schreef:
Ik ben ook heel positief over de back on track produkten. Mijn pony heeft een peesblessure op een been waar ook nog een wat oudere galbult zat (van een oude peesblessure). Ik ben nu begonnnen met een bandage onderlap op dit been en na drie keer bandageren is de oude galbult bijna weg. Deze zat er al meer dan een jaar. Nu maar hopen dat het ook dieper op de pezen zo werkt.

Verder heb ik een tenniselleboog (ik tennis niet eens _/-\o_ ). Doordat het zo goed werkt bij mijn pony heb ik nu de elleboogbeschermer gekocht en daaar ben ik ik gisteren mee begonnen en merk nu al minder pijn bij het uitmesten *\o/* .

loez schreef:

Ik heb de onderlappen en bandages via marktplaats gekocht. Deze verkopen een aantal artikelen voor 50% van de prijs (wegens opheffing van een internetwinkel), ik zag daar ook de boxershort voor dames bij staan. Zie advertentienummer 806404493.

wat een supertip, dankjewel!

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 09:27

Als een paard iets een gevoelige rug heeft, door misschien spierpijn bv , wat zou je dan gaan gebruiken het schabrak of een deken of?
Met dit weer lijkt mij een deken nou niet heel fijn toch?

Iemand ervaring met het schabrack?

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 10:09

je kunt de deken vooraf opleggen en dan zijn werk laten doen. maar je kunt ook kiezen om met het zadeldeken te gaan rijden...of beiden te doen. :)

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 10:19

Maar helpt het zadeldek ook echt? of is het meer preventief?

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 12:59

Ik volg even. Twijfel of ik een boxershort aanschaf voor m'n vergroeide bekken. Merk dat ik vooral met paardrijden echt minimaal 20 minuten nodig heb om mijn spieren een beetje warm te krijgen. Daarnaast als het wat pijn zou verlichten, zou het helemaal top zijn.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 13:06

Ik heb het topic niet door gelezen, vind ik veel te mooi weer voor haha.

Maar ik heb de beschermers en een rugwarmer (voor paard) en het nekstukje voor het paard.
Paard heeft behoorlijk last van stalbenen maar komt met de beschermers en veel mooier onder vandaan! Mooie strakke beentjes.
De rugwarmer vind ik niet mooi kwa pasvorm, zit er altijd mee te klooien. Erg jammer want ook hier merk ik een soepeler paard als ze hem op hebben gehad.
Nekstukje merk ik niet zozeer verschil, maar had toch een bondje nodig voor onder het kopstuk dus daar heb ik nu deze voor.

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 16:22

Een klant van mij heeft het zadeldeken aangeschaft en zij zei dat het haar zeker veel scheelde met losrijden. Zij zweert erbij :) overigens rijdt zij hoog dressuur en denk ik wel dat zij weet waar ze over praat. Zelf heb ik de maasdeken en merkte direct verschil bij mijn paard.
Ik ben ook zeer tevreden over de handschoenen , en shirts. Ook nu rijdt ik met deze producten. Het is niet zozeer de warmte wat er voor zorgt dat alles prettig draagt en resultaten afwerpt als wel de doorbloeding die gestimuleerd wordt. Het draagt prettig en houdt je op temperatuur.

meiske1577

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 19:54

Vanaf volgende week ga ik de zweetdeken proberen. Ben erg benieuwd!

henshem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 20:02

De maasdeken gebruik ik voor en na het rijden en 's nachts. Mijn paard is er super los door. Verder gebruik ik de rugwarmer van Fedimax voor bij het longeren en voor en na het rijden voor mijn andere paard. Die rugwarmer heeft een betere pasvorm dan die van Back on Track.