Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XxJustinexX schreef:Nou ik zie hier niemand jou 'negatieve' ervaring omlaag halen. Volgens mij zie je spoken en pak je het zelf een beetje zwaar op.
Er wordt gewoon gezegd dat het kan dat jij een negatieve ervaring hebt, maar dat dat niet betekend dat het gelijk een slecht product is, dat is wat ze probeert te zeggen als ik het zo lees, en ik ben het daar persoonlijk mee eens. Dat jij een negatieve ervaring hebt, betekend niet dat het gelijk een slecht product is. En nee ik bedoel het niet aanvallend, maar zo kom je wel over op mij.
Ik ben juist op zoek naar alle soorten meningen hierover. Dus ook de negatieve, er wordt nergens gezegd dat het niet mag. En als ik eerlijk mag zijn vind ik je ook vrij aanvallend overkomen maar dat zal wel aan mij liggen. En nee, niet aanvallend bedoelt, dat is alleen hoe het op mij overkomt. Wil niet zeggen dat je het werkelijk zo bedoelt, maar als je het niet zo bedoelt, zou ik eens kijken naar de manier op hoe je iets brengt..
CupCakes_ schreef:Wie heeft de kniebeschermer?
Ik ben benieuwd naar de ervaringen of het helpt of niet
XxJustinexX schreef:CupCakes_ schreef:Wie heeft de kniebeschermer?
Ik ben benieuwd naar de ervaringen of het helpt of niet
Ik! En ik heb er zeer veel baat bij tijdens het paardrijden en langere wandelingen , dus grotere belasting.
Ik had altijd heel veel last van mijn knie, heel veel pijn, en stijfheid naar mate ik meer ging bewegen, die stijfheid ben ik zo goed als van af als ik hem om heb en de pijn eigenlijk ook wel. Het geeft voor mij in ieder geval heel veel verlichting en ik hou dingen langer vol en kan weer wat meer dingen doen.
Waarom wil jij een kniebrace?
Kraakbeen slijt langzaam door het ontbreken van de vloeistof loez schreef:Ik heb de website aan mams gegeven om te kijken of het voor haar iets was. Ze heeft fybriomalgie. Ze heeft er 2 voor de ellebogen en 1 voor de pols. Pijn In de pols wisselt zich af dagelijks en pijn in beide ellebogen heeft ze dagelijks.
Goed nieuws; ze merkt wel degelijk verschil!! Haar pijn klachten zijn minder hierdoor en ook na iets of wat inspanning. Stofzuigen bijvoorbeeld.
We zijn enorm blij in elk geval!!

loez schreef:Mam gaat zelfs een mail sturen of ze zoiets niet als boxershort voor dames hebben! Mijn moeder heeft vooral veel pijn ook in haar dijen zeg maar! Net onder haar heupen!
Wie weet!![]()
Ben erg blij voor mijn moeder ik elk geval! Ze heeft de producten nu 3 dagen en is nu al 2 nachten niet meer wakker geworden van pijn snachts. Ze kan gewoon doorslapen!
). Doordat het zo goed werkt bij mijn pony heb ik nu de elleboogbeschermer gekocht en daaar ben ik ik gisteren mee begonnen en merk nu al minder pijn bij het uitmesten
. loez schreef:Heeee top dankjewel!! Heeft ze niet goed gekeken dus Hihi
Benita schreef:Ik ben ook heel positief over de back on track produkten. Mijn pony heeft een peesblessure op een been waar ook nog een wat oudere galbult zat (van een oude peesblessure). Ik ben nu begonnnen met een bandage onderlap op dit been en na drie keer bandageren is de oude galbult bijna weg. Deze zat er al meer dan een jaar. Nu maar hopen dat het ook dieper op de pezen zo werkt.
Verder heb ik een tenniselleboog (ik tennis niet eens). Doordat het zo goed werkt bij mijn pony heb ik nu de elleboogbeschermer gekocht en daaar ben ik ik gisteren mee begonnen en merk nu al minder pijn bij het uitmesten
.
loez schreef:Heeee top dankjewel!! Heeft ze niet goed gekeken dus Hihi
Ik heb de onderlappen en bandages via marktplaats gekocht. Deze verkopen een aantal artikelen voor 50% van de prijs (wegens opheffing van een internetwinkel), ik zag daar ook de boxershort voor dames bij staan. Zie advertentienummer 806404493.
overigens rijdt zij hoog dressuur en denk ik wel dat zij weet waar ze over praat. Zelf heb ik de maasdeken en merkte direct verschil bij mijn paard.