Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mzara schreef:Oke, dat kan. dat was het niet. ik snap dat je naar leeftijd kijkt, maar dat wil niet alles zeggen.
brrr, ik vind het maar niks. als het gebeurt is dan valt het wel mee. maar ik vind het wel spannend als het weer moet. het is nu veel minder sinds ik laatst 2 keer bloed moest laten prikken. maar vroeger... janken, janken. iedereen keek me aan. ik vond het ook echt niet leuk dat ik dacht overal van af te zijn en ze aankwamen met die baarmoederhalskanker prikde oorzaak van mijn angst kwam waarschijnlijk door het bloedprikken vroeger. ze prikte altijd mis, en het deed ook pijn. Nu haal ik mooi vort zon verdovingspleister
![]()
ik hou het mooi op de pil, de rest lijkt me allemaal niks.
Janine1990 schreef:Het was dan ook een combinatie van. De uitspraak die vaker heb gehoord bij mensen die het ook serieus menen (en die zijn niet allemaal 17 hoor), het lachende/nagelbijtende poppetje, die ik heb geïnterpreteerd als 'pfff, mens waar heb je het over' en je leeftijd erbij.
Zo zie je maar, geschreven woord behoeft meer uitleg dan een gesproken uitleg![]()
Baarmoederhalskankerprik (leuk voor 24-letter Lingo) ben ik te oud voor, volgens mij wel vijf jaar? Ik meende dat ik 19 was in ieder geval.
Ja, als je niet van prikken houdt, dan heb je niet zo heel veel keuzes wat betreft anticonceptie
en het spiraaltje lijkt me maar akelig. en daarbij ken ik ook nog iemand die er heel veel last van had. mzara schreef:ja dat begrijp ik ook wel. zo bedoelde ik het dus absoluut niet. het was meer om aan te geven dat het niet serieus was.
ja ik moest het even een paar keer overlezen.![]()
nee dat klopt, en de pil gaat prima. er is ook zoiets wat ze in je arm plaatsen. maar volgensmij kan dat zoek rakenen het spiraaltje lijkt me maar akelig. en daarbij ken ik ook nog iemand die er heel veel last van had.
Maar meer het formaat van een chipapparaat bij paarden.
Janine1990 schreef:Spiraaltje gaat ook vrijwel altijd goed. Je hoort ook wel eens minder prettige verhalen, maar dat zal je overal wel bij horen. Ik zie het mezelf alleen nog niet doen, ik ga liever niet wijdbeens voor een of andere dokter. Ook al ziet hij of zij wel 200 poesjes per dag...
Janine1990 schreef:Wilde het toch even uitleggen, was er niet op uit om mensen te beledigen![]()
Je bedoelt zo'n staafje. Heb ik ook nog over nagedacht, maar het schijnt dat het redelijk oppervlakkig is en dat je het kan voelen zitten. Voordeel is natuurlijk dat je vrij snel doorhebt dat het gaat zweven, mocht dat het geval zijn natuurlijk. Gebeurt niet heel veel.
Voor mij was het een no-go omdat ik heel erg plukkerig ben, ik ga er aan zitten, de hele dag als het kan. Dikke kans dat ik de huid daar kapot krab. Dat wil ik niet.
Bovendien wordt zo'n ding ook gezet met een naald, dus lijkt me voor jou geen optie. En dan niet een naald voor bloedprikken of een injectieMaar meer het formaat van een chipapparaat bij paarden.
Spiraaltje gaat ook vrijwel altijd goed. Je hoort ook wel eens minder prettige verhalen, maar dat zal je overal wel bij horen. Ik zie het mezelf alleen nog niet doen, ik ga liever niet wijdbeens voor een of andere dokter. Ook al ziet hij of zij wel 200 poesjes per dag...
ik ben ook niet iemand die hier ruzie probeert te zoeken. liever even praten dat het duidelijk is en dat kan het uiteindelijk nog best gezellig zijn.
mzara schreef:ja overal zitten nadelen aan. maar voor (bijna) iedereen is er wel iets.
nee dat lijkt me ookal niks, ze hoeven daar niet te komen. ja ook al ziet hij (en mannelijke gynocoloog) ze dagelijk in verschillende vormen, ik zal daar toch liggen en denken; ik weet zeker dat jij hier op een of andere manier toch van geniet jij viezerik