We hebben inmiddels wel ingevoerd dat er alleen gepoft mag worden op drank, niet op eten, soms kwamen er echt hele gezinnen eten en dan zo zonder betalen de deur uit, eeste paar keer stond ik best gek te kijken.
Wij hebben het ook al vaker afgeschaft, maar je snijdt je zelf in je vingers als je dat doet
Mensen blijven er serieus om weg, omdat het elders wel mag. Soms vraag ik me af of die mensen niet begrijpen dat ook wij in moeten kopen en boodschappen moeten doen en een enkele keer ben ik bijna zo ver dat ik iemand daarom er uit zal zetten of weiger nog te tappen, maar ja, gulden regel, nooit je geduld verliezen en nooit in discussie gaan met gasten, pffff. (Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik geen baan in de horeca heb
)
Misschien zijn er mensen in je omgeving die kunnen helpen met het aanpassen van de kamers? Dat is een eenmalige klus zeg maar. Vrienden, familie die handig zijn... willen ze vast wel voor je doen! Scheelt een hoop als je zelf veel kan ipv bedrijven inschakelen bijvoorbeeld.
Het komt wel goed allemaal, en je hebt maar 1 "gek" nodig die de boel wilt hebben