Interessant om hier mee te lezen
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. kohtje schreef:Danique_G schreef:Eens met Rebecca. Ik drink ook tussen de 3 en 4 liter water en ik moet ook om het uur tot twee uur wel. Soms beetje onhandig, maar geen ramp. En ja ik ben ook vaak misselijk maar betekent niet dat ik suikerziekte heb.
Is ook veel te veel drinken.
Quellian schreef:Ik drink heel veel thee en water en soms moet ik elk half uur plassen (en GROTE plassen), sta inmiddels ook bekend als 'zeikerd'. Als ik ergens heen ga waar ik minder makkelijk naar de WC kan, dan drink ik minder.
Ik hoor zo vaak: 'je bent net geweest!', maar het loopt gewoon goed door bij mij
Rebeccaa schreef:Ja maar TS, hoeveel drink je nou op een dag? voordat je naar de huisarts gaat voor allemaal echo's en onderzoeken, terwijl het misschien helemaal niet nodig is. Ik snap echt niet dat mensen zo snel al gillen "naar de huisarts", terwijl je helemaal niet zo afwijkt van wat normaal is eigenlijk.
Rebeccaa schreef:Ja maar TS, hoeveel drink je nou op een dag? voordat je naar de huisarts gaat voor allemaal echo's en onderzoeken, terwijl het misschien helemaal niet nodig is. Ik snap echt niet dat mensen zo snel al gillen "naar de huisarts", terwijl je helemaal niet zo afwijkt van wat normaal is eigenlijk.

Voor de duidelijkheid ik ben geen arts en sluit niks uit. Het kan ook heel goed zijn dat er niks aan de hand is hoor ts.
De keuze ligt bij ts zelf. Zij moet kijken waar zij zichzelf het beste bij voelt en of zij dit noodzakelijk acht. Danique_G schreef:Maar dat is niet zo gek toch dat je dat meer ziet? Je werkt(e) immers in een ziekenhuis. Die mensen zijn dus al doorverwezen en hebben dat traject al doorlopen..
KiMmK schreef:Danique_G schreef:Maar dat is niet zo gek toch dat je dat meer ziet? Je werkt(e) immers in een ziekenhuis. Die mensen zijn dus al doorverwezen en hebben dat traject al doorlopen..
Ik werk nu bij een thuiszorg organisatie. Ook deze mensen worden doorverwezen. Verder ben ik van plan geen discussie te gaan voeren. TS vraagt tenslotte alleen om advies. Ieder heeft zijn eigen visie en laten we het hier maar bij laten. Nogmaals sterkte TS!