Ik heb het gevoel dat ik niet geaccepteerd word...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-14 18:02

_Cowgirl schreef:
Dat weet ik niet, het gaat in ieder geval om dit topic: [JHK] #Gezelligste bokkers beginnen in deel 1

Het gaat over dit topic ja
_Femkeeex schreef:
TS ik vind een aantal dingen die je doet erg vervelend, wellicht zou je er wat aan kunnen doen:

- Je maakt ontzettend veel reclame, dat is heel heel erg vervelend. Net zoals het glitterregenboogmaankoos topic. Je hebt je aangemeld, maar reageerd zelden en als je reageerd doe je dat doormiddel van reclame.
- Je bent nu 12 geen 8 meer. Misscchien kan je proberen wat volwassener te zijn, te schrijven? En ook : weten waar je thuis hoort. Zoek YHK topics waar je hoort en niet zomaar een 'volwassen topic' binnen dringen.

Sorry voor het eerste, ik probeer er aan te werken vanaf nu

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:02

Inderdaad Cowgirl.
Ik had eerst de situatie uitgelegd en daarna gezegd wat de gevolgen kunnen zijn. Ze pakte het heel goed op en ik voelde me eigenlijk best wel goed en heel stoer omdat ik iemand hielp. Hahahah

Talloze keren je topics promoten is echt irritant, zeker in een topic.
1. Je topic raakt snel vol en wordt misschien sneller gesloten door een mod
2. Het is voor de andere bokkers heel erg storend omdat deze gewoon een conversatie en plezier willen maken
3. Als je je topic wilt promoten, spam je topic dan vol met berichten in plaats van dit in andermans topic te doen, je verpest dan het topic van de TS.
Zo kan ik nog wel enkele redenen bedenken.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Re: Ik heb het gevoel dat ik niet geaccepteerd word...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:22

Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik je naam herkende, en dan niet alleen op een positieve manier. Ik krijg wel heel erg de indruk dat je het heel goed bedoeld en gewoon niet begrijpt hoe je overkomt op anderen en wat er wel en niet gewenst is op een forum zo groot als bokt. Daarmee wil ik zeker niet zeggen dat je hier niet moet komen, maar wil je hier een leuke tijd hebben, dan is het wel verstandig om wat met de feedback te doen die je krijgt.

Mij zijn een paar dingen opgevallen. In een hktopic waarin ik al jaren meelees en af en toe post (taalbloepers) ben je een tijdje terug binnen komen vallen en probeerde je gezellige gesprekken aan te gaan. Er is je toen verteld dat ons topic daar niet voor bedoeld was en toen was je een beetje sneu, maar pikte het verder wel netjes op in mijn herinnering. Maar ten eerste had je in de openingspost kunnen lezen wat de bedoeling was van het topic en als je die gelezen zou hebben, had je jezelf de teleurstelling kunnen besparen (en ons de uitleg...) Mijn tip hierin: zoek je topics wat beter uit en reageer niet te impulsief! Lees even alles door voordat je reageert.

Volgens mij ben je ook vreselijk nieuwsgierig en wil alles weten. Helemaal niks mee, mits je weet waar dit wel en niet kan...een vraag stellen kan overal wel, maar hou het hier dan ook bij. Zoek dingen zelf op via google ipv meteen alles vragen wat in je op komt. Daarmee lijkt het soms alsof je topics van anderen naar jou toe wil trekken, alsof alles om jou draait en volgens mij is dat je bedoeling helemaal niet!
Kijk sowieso uit met offtopic berichten, dit kan erg storend zijn (bijv het pendeltopic, daar begin je ineens over orbs en levensnummers). Wederom de tip om jezelf iets meer te beheersen, minder impulsief te reageren.

Het laatste punt waar ik me persoonlijk echt kapot aan erger, wat trouwens veeeeeeel meer van jouw leeftijd doen: overal haha achter zetten. Hou er alsjeblieft mee op, haha is lachen en jij gebruikt het overal, ook als het niet grappig is. Maar dit is wellicht iets waar ik me meer aan stoor dan anderen.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-14 18:30

Het is al weer goed hoor (volfensmij)

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:32

Veertje11 schreef:
Het is al weer goed hoor (volfensmij)

Veertje, er is volgens mij niks aan de hand. De mensen pesten je niet weg of wat dan ook.
Jij maakt er volgens mij een probleem van, tenminste in mijn ogen.

Probeer topics die voor jou zijn weggelegd, daarmee bedoel ik niet de topics waarin volwassen-praat aan de orde komt

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:32

Dat je nu weer in dat topic kunt meekletsen wil niet zeggen dat je je nu niet meer hoeft te verbeteren. ;)

Probeer van dot topic te leren.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 19:03

Deetjeeuh schreef:
Nou, dat vind ik ook een banketstaaf opmerking. :Y)
Er zijn genoeg topics waar ze terecht kan mocht ze zichzelf een beetje aanpassen. Denk namelijk dat het probleem ook echt aan haar ligt en niet aan andere. :)
Denk dat het prima een fatsoenlijke tip is voor Veertje, maar om nu meteen te zeggen dat het een te groot forum is voor iemand van 11-12, daar ben ik het niet mee eens. Het ligt aan je gedrag, niet aan je leeftijd. Er zijn genoeg 16-jarige die zich precies hetzelfde gedragen. Maar goed, dat is weer een andere discussie. ;)

Nee, dat is geen banketstaaf opmerking. Voor dít meisje geldt dat zíj te jong is voor bokt op dit moment en dat ik denk dat zíj met 15-16 wél haar draai kan vinden. Het was een persoonlijk advies, geen veralgemenisering...

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 19:10

Ze is niet te jong, maar ze mengt zich in zaken die niet voor haar van toepassing zijn. Ze is in die topics veel te jong. Er reageren twintigers in zo'n topic en zij zit daar als 11/12 jarige.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 19:13

Daarom is ze te jong. Ze weet nog niet te onderscheiden waar ze wel en niet moet reageren. Dan ben je qua ontwikkeling van je sociale radar gewoon te jong. Geen probleem op een 100% jeugdforum, wel een probleem hier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 19:52

Ibbel schreef:
Deetjeeuh schreef:
Nou, dat vind ik ook een banketstaaf opmerking. :Y)
Er zijn genoeg topics waar ze terecht kan mocht ze zichzelf een beetje aanpassen. Denk namelijk dat het probleem ook echt aan haar ligt en niet aan andere. :)
Denk dat het prima een fatsoenlijke tip is voor Veertje, maar om nu meteen te zeggen dat het een te groot forum is voor iemand van 11-12, daar ben ik het niet mee eens. Het ligt aan je gedrag, niet aan je leeftijd. Er zijn genoeg 16-jarige die zich precies hetzelfde gedragen. Maar goed, dat is weer een andere discussie. ;)

Nee, dat is geen banketstaaf opmerking. Voor dít meisje geldt dat zíj te jong is voor bokt op dit moment en dat ik denk dat zíj met 15-16 wél haar draai kan vinden. Het was een persoonlijk advies, geen veralgemenisering...

Ah, dan heb ik dat verkeerd opgevat. Mijn fout!
Al denk ik wel dat als je wat ouder bent in je doen en laten dat je dan op sommige vlakke prima in gesprek kunt zijn met 20 jarige. :j Maar helaas in het geval van de TS dus blijkbaar niet. Jammer, want van iets oudere mensen zou je al een heleboel kunnen leren, al is het maar hoe je je op internet fatsoenlijk kunt verantwoorden.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 23:13

Moderatoropmerking:
Dames, eigenlijk is het niet de bedoeling om topics te openen om problemen uit te praten of dingetjes 'uit te vechten'. In elk geval hoort het niet thuis op MW.

Omdat ik uit jullie reacties afleid dat het probleem min of meer opgelost is, en verschillende gebruikers TS tips hebben gegeven, ga ik hier een slotje plaatsen. Hopelijk komen jullie er op deze manier uit, misschien nog met het uitwisselen van wat PB's als het nodig is.