buikpijn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 12:22

SuzanH schreef:
Chella_dora, praat ik TS raars dingen aan? Nee hoor, met alles omgedraaid kan je ook oud worden hoor.
En of ze weten dat alles goed ligt, tsja, soms ontdekken ze dat pas laat hoor!

Mwah, ik neem aan dat dit niet de eerste keer is dat TS naar een dokter of ziekenhuis gaat, en over het algemeen als je geboren wordt worden er wel wat checks met je gedaan hoor en dat weten ze dan heus wel. Ik zeg nergens dat ze er niet oud mee kan worden, enkel dat als dit het geval zou zijn dat het dan wel al aan het licht was gekomen. Geeft verder niet :+

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 12:26

chelle_dora schreef:
SuzanH schreef:
Chella_dora, praat ik TS raars dingen aan? Nee hoor, met alles omgedraaid kan je ook oud worden hoor.
En of ze weten dat alles goed ligt, tsja, soms ontdekken ze dat pas laat hoor!

Mwah, ik neem aan dat dit niet de eerste keer is dat TS naar een dokter of ziekenhuis gaat, en over het algemeen als je geboren wordt worden er wel wat checks met je gedaan hoor en dat weten ze dan heus wel. Ik zeg nergens dat ze er niet oud mee kan worden, enkel dat als dit het geval zou zijn dat het dan wel al aan het licht was gekomen. Geeft verder niet :+

Voorbeeld: vriend van m'n broer werd 34 en toen kwamen ze er pas achter dat alles verkeerd om lag. Dokter keek er niet raar op, tis bijzonder, gebeurt niet vaak en wordt vaak pas laat op gemerkt.
Maar goed nu weer ontopic.
TS, als Je al in het ziekenhuis ligt kan je het daar gewoon aan gegeven. Misschien heeft het te maken met waarom je daar ligt.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 12:58

Anke98 schreef:
Ja ik lig in t ziekenhuis maar mn eetpatroon is gewoon goed hoor.
En ik moet toch eerst controle ervoor en daarvoor moet ik toch naar de HAP heb t daar nog biet gevraagd hoor

Sorry ts, mag ik zeggen dat ik bovenstaande heel vreemd over vind komen?
Alsof je vanuit het ziekenhuis eerst weer naar de huisartsen post gaat?

Mickyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 13:08

Ja ik vind het ook nogal onwaarschijnlijk klinken allemaal... In de OP zeg je dat je niet naar de dokter wilt en angst hebt voor dokters en ook dat je vooral pijn hebt bij het lopen en ook nog woensdag examens hebt. Maar ondertussen lig je eigenlijk al in het ziekenhuis waar het stikt van de dokters? En als je een maand in het ziekenhuis moet blijven,heb je toch wel iets heel ernstigs. Want ze hebben iedereen er het liefst zo snel mogelijk uit ivm de hoge kosten van opname. Heel apart..
Laatst bijgewerkt door Mickyl op 11-05-14 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 13:09

Mickyl schreef:
Ja ik vind het ook nogal onwaarschijnlijk klinken allemaal... In de OP zeg je dat je niet naar de dokter wilt en angst hebt voor dokters en ook dat je vooral pijn hebt bij het lopen, maar ondertussen lig je eigenlijk al in het ziekenhuis waar het stikt van de dokters? En als je een maand in het ziekenhuis moet blijven,heb je toch wel iets heel ernstigs. Want ze hebben iedereen er het liefst zo snel mogelijk uit ivm de hoge kosten van opname. Heel apart..

Niet alleen vanwege kosten, maar ook vanwege beddennood vaak. Meeste ziekenhuizen hebben echt geen plek om iemand maanden opgenomen te houden...

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 13:12

En dan kun je dat examen ook wel "op je buik schrijven" :+

Rosie

Re: buikpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 14:54

Nu snap ik er ook niks meer van, heel vaag verhaal..

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 15:04

Oke, je ligt in het ziekenhuis. Je hebt hele erge buikpijn maar je vraagt raad aan bokkers terwijl het daar stikt van de dokters? Huh? :?

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 15:11

Reageer hier eigenlijk alleen maar voor dat ''omgedraaide organen'' verhaal, want dat kan wel degelijk. Mijn darmen zaten helemaal aan de verkeerde kant en dat is ook pas ontdekt toen ik 7 a 8 was. Dus dat is helemaal niet zo raar. :)
Verder beetje raar verhaal idd, vraag gewoon advies aan een arts?

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 15:23

Situ inversus, wanneer geheel of gedeeltelijk de organen omgedraaid zijn, kan zeker op latere leeftijd ontdekt worden. Gehele situ inversus geeft zelden problemen, maar gedeeltelijke kán problemen geven.
Je wordt er gewoon oud mee.

Vind het overigens een erg raar verhaal, een maand opgenomen moeten worden in t ziekenhuis..? Wat heb je dan?

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 16:19

Ik ga niet mn hele verhaal op internet zetten omdat ik dat tever vind gaan ik doe en zeg alles om een rede ;)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 16:24

Maar als je allerlei doktoren en verpleegsters om je heen hebt kan je het gewoon even bij iemand van hen aankaarten lijkt me.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 16:31

Sem_ schreef:
Maar als je allerlei doktoren en verpleegsters om je heen hebt kan je het gewoon even bij iemand van hen aankaarten lijkt me.

Lijkt mij ook. Plus je word daar 3x per dag gemeten op bloeddruk etc dan vragen ze ook of er nog pijn of bijzonderheden zijn, dan kan je je buikpijn toch vermelden?

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 16:43

Ja maar zo belangrijk leek het me in eerste instantie niet daarom vroeg ik huer wat het eventueel zou kunnen zijn maar ik zal het straks dan aangeven is wel slim nu het zo aanhoud

ECM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 16:53

Je kan toch gewoon even een verpleegster aanschieten van, he goh ik heb bestwel buikpijn. Ik weet niet waarom je er ligt, hoef ik ook niet te weten, maar miss is het wel cruciaal of een logisch gevolg toch?

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 17:06

Wat ik me net bedacht weet niet of het kan maar ik ben best gespannen voor de examens zou het daardoor kunnen komen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 17:08

Ik vind het maar een erg vaag verhaal.
Je ligt in het ziekenhuis, oke dat je de reden niet wilt vertellen oke prima. Maar dat klopt niet met je andere verhaal?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 17:10

Citaat:
En ik ben ziek dus lig in het ziekenhuis en mag niks doen. Hopelijk mag ik hier na ongeveer een maandje weer weg maar kan nog heel lang niet hardlopen

Dit poste je gister in een ander topic, je mag over ongeveer een maand het ziekenhuis uit. Je examens zijn woensdag, maar dan mis je die toch? Waarom ben je dan zenuwachtig als je helemaal geen examens kunt hebben van uit het ziekenhuis?

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 17:13

Omdat school altijd een uitzondering is ik mag niet sporten en niet zomaar even naar buiten word ook naar school gebracht en gehaald

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 17:14

Ik vind het een beetje apart TS... Hoe zit de vork nou in de steel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 17:17

Weet je dan zeker dat je niet in een kliniek of revalidatiecentrum zit in plaats van een ziekenhuis?
Want over het algemeen lig je in het ziekenhuis omdat je echt ziek bent en dus niet in staat bent om 'effe' naar school te gaan..

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 17:20

Anke98 schreef:
Omdat school altijd een uitzondering is ik mag niet sporten en niet zomaar even naar buiten word ook naar school gebracht en gehaald

Als je in het ziekenhuis ligt, lig je daar omdat je nit naar school kan, anders was je allang ontslagen. Mensen blijven maar zo kort mogelijk, als je ook naar school kan voor examens (waar je dus ook voor leert neem ik aan) kun je toch ook prima thuis zitten lijkt me?

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 17:23

Jongens ik ga hier geen verandwoordig afleggen want om alles duidelijk te krijgen moet ik ook vertellen wat er aan de hand is enzovoort dit is niet boos bedoeld maar het ging om de buikpijn dit ga ik aangeven en dan kijken wat ze ermee doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 17:24

Nouja. Ik denk persoonlijk dat je in een kliniek zit of een inrichting en niet in een ziekenhuis. Als je naar school mag, mag je ook naar huis over het algemeen, en gaan ze zeker geen uitspraken doen over dat je er nog zeker een maand in ligt en dan wel ineens naar huis mag.

En ik kom net zelf uit het ziekenhuis en je mag echt wel vrij snel weer naar huis tegenwoordig..

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 17:26

Daar doe ik verder geen uitspraak over van hoe of wat ;)

Ik was vergeten om jullie wel te bedanken voor het meedenken !!