Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MariaMaaike schreef:Dit stond op de site van hoofdpijnpatiënten:Citaat:Kenmerken van aura
Gezichtsvelduitval
Tintelingen aan één kant van het lichaam
Krachtverlies
Zien van lichtflitsen, vlekken of sterretjes
Spraakstoornissen
Duur 10-60 minuten.
Dus ik denk dat dat er bij hoort!
Rhys schreef:@TS, misschien een rare vraag, maar zijn je ogen in orde?
Ik had ook vaak zulke migraine, maar sinds ik een bril heb, is het stukken beter.
Heb het nu nog heel af en toe, maar alleen als ik te veel hooi op m'n vork neem (soort van eigen schuld...).
Als ik dan die vlekken zie, kom ik ook compleet niet meer uit m'n woorden, best eng is dat.

MariaMaaike schreef:Rhys schreef:@TS, misschien een rare vraag, maar zijn je ogen in orde?
Ik had ook vaak zulke migraine, maar sinds ik een bril heb, is het stukken beter.
Heb het nu nog heel af en toe, maar alleen als ik te veel hooi op m'n vork neem (soort van eigen schuld...).
Als ik dan die vlekken zie, kom ik ook compleet niet meer uit m'n woorden, best eng is dat.
Volgens mij zijn mijn ogen in orde! Ik heb geen problemen met mijn ogen, ik zie ook goed
Maar misschien moet ik maar even een keer bij de oogarts langs, gewoon voor de zekerheid!
Siggislief schreef:Een of andere manier als ik zo'n aanval heb, dan kan k ook bijna non stop huilen...
Vooral als ik moet praten tegen iemand anders...

MariaMaaike schreef:Siggislief schreef:Een of andere manier als ik zo'n aanval heb, dan kan k ook bijna non stop huilen...
Vooral als ik moet praten tegen iemand anders...
Dat had ik nog nooit eerder gehad, alleen de laatste keer.
Ik zat zo op de bank, en ik bleef maar 'traanogen', ik zat niet hard te blèren, maar gewoon wel huilen.
En toen vroeg men vader hoe het met me ging, en toen was't helemaal mis! Ik zat echt te janken![]()
Echt heel weird, dat had ik nog nooit eerder gehad.
Ik dacht dat het aan mij lag, maar ik ben blijkbaar niet de enigste!
Corelli schreef:Pfoe, ik had gister echt een flinke aanval, wist even niet waar ik het zoeken moest
Al mijn nek en schouderspieren verkrampten, wazig zien, traanogen rechts, steken achter mn ogen
En bij mij gaat ook echt mijn hele gezicht zeer doen, incl kaakspieren en gehemelte, herkennen jullie dat ook?