Nek 'Hernia' opereren.Wie heeft hier ervaring mee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Nek 'Hernia' opereren.Wie heeft hier ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 21:08

nou ik weet het wel, niet die prutsers van een ziekenhuis...

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-14 21:10

Miss. komt het omdat het áltijd heel goed is gegaan bij mij int ziekenhuis?
Ben vaker geopereerd,ruggeprik gehad enzo,nooit problemen gehad.Nu is het ziekenhuis in Harderwijk wel een zéér goede.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 19:05

Ja ik heb hier ervaring mee maar ik weet niet of je dit wil horen.

Een vriendin van mijn oma (63) had dit ook al jaren. (of het was een hoge rughernia dat kan ook)Op een gegeven moment was het zo erg dat als ze niks deden het afwachten was wanneer ze een dwarsleasie zou oplopen. De enige optie was een operatie, maar daarmee had ze ook kans een dwarslaesie op te lopen. Enkele weken geleden is ze geopereerd en je raadt het al...het is mis gegaan en ze heeft nu een hoge dwarslaesie..incontinent en alleen nog haar armen te bewegen.

Dit is wel worst case scenario, maar pas dus echt heel erg op en overweeg alle opties heel goed.

Heel veel sterkte

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-14 21:25

Phylos ook dit wil ik zeker horen! daar ben ik dus ook zo bang voor,dat het mis gaat en ik verlamd raak tot aan me nek.Toen ze de hernia vonden in 2006,zie die Neuroloog toen al dat een operatie best link zou zijn,omdat het op een rotplek zit.
Ook wil ik álle optie's overwegen en besluit zeker niet snel voor een operatie.
Ik voetbal al 8 jaar met deze hernia,nooit iemand gezegd dat het link was.Zelfs de neurologe die de scan had laten maken zei dat ik gewoon kon blijven voetballen.

En dan hoor je van een andere Neuroloog dat je een dwarslesie kan krijgen als je doorgaat met voetbal.Dat je voorzichtig moet zijn met wat je doet enzo.

Ik vind dit echt heel fijn om te horen,want ook negatieve ervaringen zijn zeer welkom.