Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
2bizzy schreef:Ik moet dus ook maar ben zo bang dat ik echt niet durf. Weet iemand of het onder narcose mogelijk is? Voor de napijn ben ik absoluut niet bang maar kom niet in de buurt met een naald
Petrichor schreef:Weet iemand of antibiotica ook met ranja mag? Ik moet het namelijk oplossen in water en dat is enorm vies.
Sweetgirl1 schreef:Ik had 2 horizontale verstandskiezen in mijn onderkaak. Rechts boven was niet door en die hebben ze er ook uitgehaald. Ik vond alleen de prikken vervelend maar verder vindt ik het meevallen.

Petrichor schreef:Weet iemand of antibiotica ook met ranja mag? Ik moet het namelijk oplossen in water en dat is enorm vies.
Petrichor schreef:Je mag ze ook gewoon slikken maar ze zijn enorm groot.
) Dat ze die dingen eruit halen doet geen pijn, voelt hooguit wat vervelend, maar zeker niet pijnlijk. En bij mij zat er ook nog een in met 5 wortels
daar waren ze een stuk langer mee bezig, maar heb geen pijn gevoeld.
(Behalve die rotprikken dan!)
. Daarna nog twee weken afgezien met een dikke opgezwollen toet, maar dat had ik er wel over. Ben blij dat die ondingen er uit zijn. 

Petrichor schreef:Nou toch nog een sprankeltje hoop voor mij..
Mijn moeder zei dat ze ooit het zelfde heeft gehad als mij en daar voor ook antibiotica heeft gekregen. Toen ze klaar was met de antibiotica was de pijn weg en heeft daarom de verstandskies nooit laten verwijderen. Nu minimaal 20 jaar later heeft ze nog steeds haar verstandskiezen en geen pijn.
Zoekt naar een uitweg, wat is angst toch verschikkelijk.
, 1 keer 1 , en de andere keer 2 viel reuze mee
Goed koelen en zakjes pijnstilling dan overleef je het wel