Oogontsteking gaat niet over? Help.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-14 09:42

Iris, maar ik krijg nog steeds medicatie (tobradex, hoewel dat inmiddels op is en ik geen verbetering meer merk) en de oogarts had gezegd dat het wel maanden kon duren voor het helemaal genezen is.
Ik weet dus niet of dit normaal is of niet.

Yinka

Re: Oogontsteking gaat niet over? Help.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 17:16

Kan zeker maanden tot wel een jaar duren tot het echt helemaal genezen is. In het hoornvlies zitten geen bloedvaten , daardoor geneest het zo traag. Maar als je zorgen maakt, dan moet je gewoon bellen. Heeft geen zin om ongerust te zijn. Dat jij belt om je onrust te uitte hoort ook bij hun baan, dus gewoon bellen

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 20:45

lees nu je update. jeetje toen je dit topic opende wist je niet dat het zo lang zou duren..wat balen dat het nog niet helemaal over is. Volg je gevoel...als je je zorgen maakt gewoon even bellen...

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-14 21:27

Ivm Hemelvaart heb ik vandaag niet kunnen bellen (of nou ja, er is wel een spoedlijn maar dat is ook weer wat overdreven :+ ). Ik bel morgenochtend even :) Heb vanavond ook wel weer steeds de neiging om erin te wrijven en het is ook weer gevoelig. Misschien is de kuur Tobradex toch tekort geweest ofzo. Daarmee ging het weliswaar niet over, maar de meeste klachten verdwenen wel. Ik maak me toch zorgen dat m'n zicht niet goed is in het oog. Wanneer ik mijn goede oog dicht doe kan ik met de ander gewoon niet goed lezen of scherp stellen.

Yinka, jeetje, zolang!? -O-

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 17:00

Vandaag gebeld? Mijn oog is ook nog steeds.niet over

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 11:50

en hoe gaat het nu? ik hoop wat beter!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 20:52

Sorry voor de late update, maar het heeft ivm hemelvaart etc even geduurd voor ik terecht kon.
Ik ben gisteren geweest en mijn rechteroog was erg uitgedroogd, wat de klachten zou kunnen verklaren. De ontsteking is wel minder geworden, dus ik heb nu gel gekregen ipv druppels omdat deze langer zouden werken. Over 6 weken weer terugkomen en het recept is voor een jaar. Het kan ook verklaren waarom het zicht nog steeds niet goed is.

Ik kreeg wel van die rotdruppels waardoor je pupillen echt enorm worden en je tijdelijk met beide ogen wazig ziet. Volgens mijn vriend leek het net alsof ik van die drugsogen had haha :')

Elan, wat balen dat jij ook nog steeds klachten hebt! :\