Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Iris82 schreef:Waarom geven xe niet standaard Propofol?
, wilde nog van alles vertellen
..
Ze laten je pas naar huis gaan als ze zeker weten dat alles ok is en als er nog enige twijfel is, dan houden ze je nog een nachtje daar maar zelfs dat ga je dan niet erg vinden
Je bent waarschijnlijk dan toch nog heel moe en aan het slapen
Dus het is wel een heftigere operatie dan wat ik krijg..spotterick schreef:Pff ik moet 28 mei onder algehele anesthesie en het is een dagopname dus mag erna gelijk naar huis.
ben echt heel erg benieuwt hoe het gaat lopen, aangezien het een operatie is van meerdere uren...
van de ene kant zie ik er echt tegen op maar van de andere kant ook weer niet. Weet nog niet echt hoe ik me erbij moet voelen.
zijn er meer mensen die met dagopname regeling onder algehele anesthesie zijn geweest?

Ik riep dat het plafond grappige sterretjes had en heb tot diep in de nacht mensen de meest debiele smsjes gestuurd
de verpleegsters wisten niet wat ze met me aan moesten en hebben me op een gegeven moment maar gewoon laten brabbelen
Anti-misselijkheidspul kreeg ik standaard geloof ik.
)
)
). Zelfs de laatste keer met veel pijnstilling nergens last van gehad. Wel houd ik mij streng aan het tijdstip waarvan hun zeggen dat je nuchter moet blijven, liever iets te lang als iets te kort.