Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gentlegiant schreef:Moet je daar in België voor betalen dan?
Hier in Nederland ben je voor zo iets gewoon verzekerd
En anders krijg je toch een rekening kun je vast wel een betalings regeling treffen

Mirjam_x schreef:1 keer in de week je hele lichaam scrubben en elke dag een bodylotion! Na een paar weken is het zeker weten minder. En ga inderdaad ipv 25 min, hoogstens 10 min onder de douche
Die bultjes die je hebt, komen waarschijnlijk door te veel dode huidcellen op de huid. Deze kan je verwijderen door goed te scrubben. Je hebt lekkere goedkope van de Kruidvat!
xRodrigro schreef:_Charlotte schreef:Nivea bodylotion(met kokos voor een zeer droge huid) voor onder de douche vind ik zelf ideaalMijn huid is een stuk minder droog na het douchen.
Thanks, ik ga maandag eens kijken in de winkel!
xRodrigro schreef:Gentlegiant schreef:Ik heb het ook maar niet alleen op mijn benen
Ik zou je eens laten testen op allergieën
Vogue is echt rommel trouwens voor die gene die het zei
Ik heb zelf een water allergie dat heb jij denk ik niet
Smeer je benen eens in met n dunne laag vaseline of vaseline body lotion die blijft langer vettig ipv gewone bodylotion
idd, zal me eens moeten laten testen, word stilaan gek van de jeuk en denk meteen aan de ergste dingen
waardoor ik te veel stress krijg.. zucht
body lotion helpt uurtje en daarna terug jeuk
StalNollie schreef:xRodrigro schreef:
Nivea bodylotion(met kokos voor een zeer droge huid) voor onder de douche vind ik zelf ideaalMijn huid is een stuk minder droog na het douchen.
Thanks, ik ga maandag eens kijken in de winkel!

Emmaa_ schreef:In Nederland moet je wel betalen voor sommige middeltjes bij de apotheek, maar dat komt ook niet erg vaak voor. Bezoeken aan de huisarts wouden in Nederland vergoed door de verzekering, die overigens voor iedereen verplicht is.
xRodrigro schreef:="StalNollie"]
="xRodrigro"]
Nivea bodylotion(met kokos voor een zeer droge huid) voor onder de douche vind ik zelf ideaalMijn huid is een stuk minder droog na het douchen.
[/quote]
(Op een of andere manier trekt dat echt helemaal in mijn haar....)