losse teennagel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: losse teennagel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 18:41

Hij is er al af :)

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 18:46

O god :oo
Ik kan alleen maar zeggen: sterkte !!
Zoveel mogelijk laten rusten in ieder geval, niet teveel aan prutsen. Soda is inderdaad goed !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 00:54

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 09:21

Ziet er niet verkeerd uit! Wel weken hoor!!

Kan zijn dat je een beginnende nagel voelt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 11:34

Ik heb geen idee , ik heb nooit eerder het gepresteerd een nagel van mijn teen te krijgen... Mijn vingernagel was minder irri en die werdt er afgedrukt door een nieuwe toen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 18:17

Sinds de vorige update is hij mooier geworden :P

http://i85.photobucket.com/albums/k71/s ... 191137.jpg

Niet duidelijk maar er zit onder een donker stuk lijkt oude nagel , misschien vragen of de dokter het er af prutsen kan .. Ik ben een pulker en dit drijft me gek moet eraf en dan kan niet ><

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 07:58

Ik zou er zeker niet aan gaan pulken. Het ziet er nu heel netjes en rustig uit. Dat donkere stukje is het deel waar de nagel los zit van het nagelbed (denk dat je dat bedoeld?). Daar zit nog wat geronnen bloed oid onder.Lekker laten zitten. Groeit er vanzelf wel uit.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 08:05

Ik heb dat toen ook gehad nadat er een paard op had gestaan, dat was wel mijn grote teen.
Het klopte toen heel erg en er zat veel bloed onder.
Vader heeft er toen een gaatje in gemaakt door middel van een schroef.
Ik ging toen echt door de grond maar toen het bloed eruit kon was het een opluchting!
Een paar dagen later lag mijn nagel eraf en toen heeft het ongeveer 1,5 maand geduurd voordat er een hele nieuwe opzat. Ik vond het zelf niet zo pijnlijk.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:20

Afblijven Takkie_Muis, je verprutst meer dan dat je goed doet! Gewoon een pleister overheen en niet meer naar kijken ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 19:48

Sorry maar even een schop , heb een flink deel eraf nu .. Heb niet teveel geprutst maar voor mijn idee kan hij echt niet goed groeien zo..

http://i57.tinypic.com/ao9bvt.jpg

Onder is er vandaag af gegaan al zit er nog een randje en boven ziet er anders uit maar gewoon nagelloos. Nu 2 maanden geleden gebeurd , hoe vinden jullie de Bokt dokters het zo?

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 19:54

Oh, dit ziet er wel bekend uit (had paar jaar de pech geen grote teennagel te hebben of links of rechts elke keer weer stom ongelukje en weer gesneuveld) nagel begon ook zo.
Duurt tijd voordat het weer "normale nagel" is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 20:07

Heb nog wat velletjes eraf gehaald , kan echt niet tegen losse velletjes dus het trekt lekker nu :Y) . Ik hoop dat hij normaal groeit niet gestoord wordt en lief is , enige k utte is de zomer geen slippers voor mij |o

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 20:18

Niemand die kijkt naar die ene teen joh. En als je het echt heel erg vindt, kan een goede nagelstyliste er ook nog wel iets moois van maken