Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
callass schreef:Oeps sorry... dan ligt er waarschijnlijk toch een zenuw een beetje bloot.
gabyfedde schreef:callass schreef:Oeps sorry... dan ligt er waarschijnlijk toch een zenuw een beetje bloot.
Beter reageer je niet als je geen verstand ervan hebt.
TS: bloedend tandvlees wijst op ontsteking van het tandvlees. Beter ga je tandenstokers gebruiken (dan hoef je ook niet door het contactpunt heen. Maar, dat er iets niet goed zit is duidelijk.
Angietje schreef:Even een berichtje uit Turkije... De pijn begint nu te veranderen en over te slaan naar de kies waar ik 10 jaar geleden een wortelkanaalbehandeling aan heb gehad![]()
Dat kan toch helemaal niet als de zenuwen uit die kies zijn? De pijn is nu meer zeurend en constanter aanwezig. Kauwen gaat nog steeds niet omdat het dicht bijten elektrische schokjes geeft. In zowel de gave kies als de kies waar ik de wkb aan heb gehad.
Heel erg vreemd dit. Ik kom volgende week maandag pas terug uit Turkije en ik hoop dat ik t zo lang uit kan zingen...
gabyfedde schreef:Angietje schreef:Even een berichtje uit Turkije... De pijn begint nu te veranderen en over te slaan naar de kies waar ik 10 jaar geleden een wortelkanaalbehandeling aan heb gehad![]()
Dat kan toch helemaal niet als de zenuwen uit die kies zijn? De pijn is nu meer zeurend en constanter aanwezig. Kauwen gaat nog steeds niet omdat het dicht bijten elektrische schokjes geeft. In zowel de gave kies als de kies waar ik de wkb aan heb gehad.
Heel erg vreemd dit. Ik kom volgende week maandag pas terug uit Turkije en ik hoop dat ik t zo lang uit kan zingen...
Behandeling kan niet goed zijn uitgevoerd waardoor je wel degelijk een onsteking kan krijgen die voor klachten zorgt. Probeer het uit te zingen, tandheelkunde in Turkije is ècht niet goed (in tegenstelling tot wat in dit topic beweerd wordt).