Niet iedereen is hetzelfde... trek het je niet aan TS. En er zijn ook genoeg ouders die niet willen dat hun kinderen dit doen voor een relatief 'wissewasje'. Goed dat je hebt kunnen overleggen en dat je nu gerustgesteld bent. Een arts bezoeken kun je soms zelfs beter met z'n 2en doen als je zo ongerust bent over iets. Twee weten en horen meer dan een.
Hanmar
Geplaatst: 27-03-14 22:02
TS, voel je je wel gerustgesteld nu je het er met je moeder over hebt gehad? Dat is het belangrijkste!
Ik denk het wel. Maar het bobbelbeentje doet nu wel een beetje zeer als je erop drukt. Hoogst waarschijnlijk, omdat ik er 2000x op heb gedrukt.. Heel handig. X
Hanmar
Geplaatst: 27-03-14 22:16
Dat zou best kunnen ja. Je beschreef dat 't aan het uiteinde van je borstbeen was, dus telkens als je daarop drukt beweegt je hele borstbeen ook een beetje (zit maar aan 1 kant echt 'vast' ).
Fijn dat je je niet echt meer zorgen maakt, in elk geval!
Best typisch dat als het hier 1x word gezegd het je niet geruststeld en nu je moeder zegt dat je er niet over moet stressen is het ineens over? Of de stress was niet al te erg of je moeder is arts en kan het weten.
Ik zou iig nog altijd stressen als ik echt zo doodsbenauwd was, dan helpt een goed woordje van mijn moeder niet hoor.
Wel fijn dat je je in ieder geval minder gestressed voelt
44Myrthe44
Geplaatst: 27-03-14 23:10
Yasmijntje schreef:
Ja ik ben een kinderachtig persoon, I got the message.
Doe er iets mee zou ik zeggen!
Hanmar
Geplaatst: 27-03-14 23:14
Nou nou, dames, ik denk dat TS de boodschap nu wel doorheeft.
Ik bedoelde er ook absoluut niet mee dat ik je kinderachtig vind. Ik vond het zelf op die leeftijd altijd spannend om dat soort dingen te doen! Maar meer als geruststelling dat het heel normaal is en dat de huisarts er niet gek van zal opkijken. Dat je eerst aan je moeder advies vraagt vind ik overigens niet meer dan normaal, dat doe ik ook nog steeds en ik ben 20!