Alwiene schreef:Sizzle schreef:Bij mij valt er af en toe een vulling uit, maar dat ligt meer aan de kwaliteit (of gebrek eraan) van mijn gebit. Vulling vervangen gaat trouwens helemaal snel.
Het klopt niet dat je in je onderkaak altijd met een verdoofde mond loopt. Er zijn nieuwe verdovingen op de markt die echt enkel op de tand werken. Het kan wel zijn dat nog niet elke tandarts dat heeft of gebruikt, het is ook iets duurder.
Ik vind die echt ideaal.
Heb je daar toevallig een bron van? Ik heb me namelijk altijd laten vertellen dat dat technisch onmogelijk is dat plaatselijk verdoven onder vanwege de manier hoe de zenuwen daar lopen.
Toevallig hoorde ik mijn moeder daar vorige week over, schijnt een nieuwe methode te zijn en haar tandarts gebruikt deze sinds kort. Bij deze verdoving krijg je wel meerdere kleine prikjes ipv een. Maar volgens mijn moeder is deze ook vrijwel direct na het vullen uitgewerkt.
Ik zal je mijn ervaring van 2 weken geleden besparen
Had namelijk 2 gaatjes in mn wortel vlak bij een zenuw. Ik laat ook altijd verdoven tenzij het zo'n klein oppervlakkig gaatje is, maar dat heb ik nog maar 1x gehad. Vind de prikjes even vervelend maar soms voel ik er ook bijna niks van. Alleen die in je gehemelte zijn naar, maar tegen de tijd dat je denkt oliebol, is het al weer klaar.