Veel zweten...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Veel zweten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 13:50

Ik ben ook erg benieuwd naar de lady speed stick, hoor er zo ontzettend veel goede verhalen over.
Had 'm gister besteld, hopelijk komt-ie snel :j.

Die odorex extra dry helpt idd ook goed, maar het prikt/jeukt bij opdoen en omdat het (volledig?) afsluit, vind ik het zelf niet iets voor dagelijks gebruik (werkt tot 4 dagen door, maar ik bedoel dat je 24/7 afges;oten bent zeg maar), daarom gebruik ik 'm alleen als ik lange dagen maak op bijv. festivals. Maar hij werkt als een trein :j.

Dat botox, krijg je dat eigenlijk vergoed?

Zijn zuiver nieuwsgierige vragen hoor, deo doet het bij mij gelukkig goed. Maar het lijkt me wel heel erg vervelend.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 13:52

Ik heb/had er ook altijd enorm last van. Idd, zelfs als ik het koud had was ik aan het zweten, zo irritant! Nu heb ik een soort spul, kost wel veel 15 euro voor een dingetje maar gaat wel lang mee gelukkig, dat moet je eens in de 5 dagen inspuiten en een nachtje laten intrekken en dan ben ik 5 dagen zweet vrij :D Echt een enorme opluchting!

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 14:27

Ik krijg de botox volledig vergoed.
Enne hier zei iemand het pijnlijk te vinden, dat vind ik absoluut niet! hoe meer je je ontspant des te sneller het klaar is en des te minder pijn (maar ik ben ook altijd super ontspannen volgens de dermatoloog).
Meestal doet de dermatoloog de ene oksel en tegelijkertijd een co-assistent de andere kant :P
Mocht je het wel pijnlijk vinden kan de huisarts je een verdovende zalf voorschrijven die je voor de behandeling op de huid van je oksels smeert. dat schijnt te schelen.

Let wel op met die deodorant met aluminium. die aluminium erin is niet onomstreden.
En het kan ook je hele oksels verbranden (helaas ervaringsdeskundige)

purny

Re: Veel zweten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 14:28

Van die aluminium had ik ook het gevoel dat het wegbrandde. Volgens mij werden de zweetklieren gewoon dichtgebrand, maar goed...