Duidelijk Rindin, dankjewel! Vanuit het ziekenhuis is me toen niet duidelijk verteld hoe en wat, of ik heb het niet goed opgepakt. Voor mij was het meer van belang dat ik zo snel mogelijk weer ter been was.
Beetje jammer genoeg niet gelukt.. heeft me mijn opleiding gekost.
Ik heb nu geen last meer maar wel van de fysio nadrukkelijk het verzoek gekregen om alles goed in de gaten te houden, zeker met sporten als skiën.
Ik met m'n 1,58m wilde te paard stappen (1,75m). Lukte normaal prima, ben vrij lenig, maar m'n voet bleef staan en m'n knieschijf lag zowat op de grond. Paard rustig weg laten stappen, m'n been proberen recht te krijgen en toen is knieschijf teruggesprongen.
Dit was de tweede keer dat hij uit de kom is geraakt waarschijnlijk. 2 jaar van tevoren is het nog een keer gebeurd, echter hebben ze toen geen foto's gemaakt en dus een verkeerde diagnose gesteld. Toen het de tweede keer gebeurde zagen ze een botsplinter op de foto's, maar men kon niet zeggen of het van deze keer was of van de vorige keer. Wel konden ze zien dat er de vorige keer ook een luxatie had plaatsgevonden.
Nu ik het er weer over heb, weet ik niet zeker of er wat met mijn banden is geweest indertijd. Zal uit pure nieuwsgierigheid van de week de dokter eens bellen, wil nu wel weten wat er precies mis was.
moest helpen met terug zetten
)
het klink alsof je dat pijnloos doet.