Citaat:@Kamy: Dat probeer ik dus ook altijd aan mensen uit te leggen die bij een fysio lopen en klachten blijven houden..
Mijn osteo zegt zo mooi: alles is een cirkel. En als er 1 keten in die cirkel niet goed zit, dan trekt de hele boel "scheef". En als jij continu last hebt van migraine achtige pijn, hoofdpijn, pijnlijke schouder enz. Dan kan de fysio daar de spieren laten ontspannen en denk jij een paar wkn "aaaah, da's lekker". Maar daarna schiet het gewoon weer vast. Want de oorzaak zit in een heel andere schakel, zoals bv een scheef/vast bekken. Maar daar komen de fysio en huisarts niet. Evenmin als bij je organen en je (bindweefsels).
Ik liep al 2 jr te tobben met nek-schouder en hoofpijn klachten. Huisarts (teveel hooi op je vork), fysio (je spieren staan strak), bedrijfsarts (werkplek en houding onderzoek), het hielp allemaal niks. Een vriendin wees me op de fysio. Baad het niet dan schaad het niet dacht ik. Wat ben ik blij dat ik daar naar toe gegaan ben!!!!! Ik heb ongeveer 1x per half jaar een onderhouds beurt nodig.