Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rowdine schreef:Tieneke schreef:Heb je geen andere douchemogelijkheid? Of desnoods je wel daar douchen, maar voor je haar ander water gebruiken/apart wassen?
Dit is het water dat hier uit de kraan komt. Dan zou ik aan de slag moeten met water uit flessen koken en in een badje doen. Maar ik heb geen idee hoe de hardheid van dat water is, want daar zitten natuurlijk ook weinig vitaminen/mineralen in!

Ik ben daar toen een keer mee gestopt en mijn huid werd eerst slechter, maar is nu in tijden niet zo mooi geweest als nu. De huid vernieuwd zichzelf en lost problemen vaak zelf op, maar door er altijd allerlei cremetjes op te smeren raakt het helemaal uit balans. Ik gebruik nu ook natuurlijke douchegel en dan vaak alleen voor de oksels en intieme delen zeg maar
De rest van mijn huid probeer ik zo min mogelijk met zeep te wassen. En het is echt voor het eerst in jaren dat ik geen eczeem plekken meer heb. SAKKIA schreef:Trouwens, als je ook af en toe last hebt van eczeem elders op je lichaam kun je daarvoor ook beter iets anders gebruiken.
Ik heb jaren last gehad van eczeem, niks hielp. En maar smeren met bodylotion want mijn huid was zo droogIk ben daar toen een keer mee gestopt en mijn huid werd eerst slechter, maar is nu in tijden niet zo mooi geweest als nu. De huid vernieuwd zichzelf en lost problemen vaak zelf op, maar door er altijd allerlei cremetjes op te smeren raakt het helemaal uit balans. Ik gebruik nu ook natuurlijke douchegel en dan vaak alleen voor de oksels en intieme delen zeg maar
De rest van mijn huid probeer ik zo min mogelijk met zeep te wassen. En het is echt voor het eerst in jaren dat ik geen eczeem plekken meer heb.
)