Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
emr schreef:Ik wil ook graag mijn ogen laten laseren, helaas is mijn sterkte nog steeds niet stabiel, ik zit nu onderhand op de -8.... Ik hoop dat het snel stabiel wordt zodat ik eindelijk zonder die verschrikkelijke bril en lenzen kan.
Skinnylove schreef:emr schreef:Ik wil ook graag mijn ogen laten laseren, helaas is mijn sterkte nog steeds niet stabiel, ik zit nu onderhand op de -8.... Ik hoop dat het snel stabiel wordt zodat ik eindelijk zonder die verschrikkelijke bril en lenzen kan.
Jeetje dat is balen! Je ogen moeten een jaar stabiel zijn ofzo toch ?
BelleTessa schreef:Ik denk er ook al jaren over na, maar vind het doodeng.. Als er wat gebeurd ben je zoiets belangrijks kwijt, je zicht..
Zou het heel graag willen want heb nu lenzen, maar toch al na een halve dag last van mn ogen, een bril dragen is ook niet altijd een pretje zoals jullie wel weten en je ziet er meteen zo anders uit..
Ach al 12 jaar lenzen, ben nu 24 dus we kijken het nog even aan..
Suuszels schreef:Ik heb in maart mijn ogen laten laseren bij Visus in Rotterdam. Ik ben er erg blij mee want had eerst -7 dus het is super fijn om wakker te worden en te kunnen zien.
Helaas heb ik als ik wakker word iedere dag nog droge ogen, ze zeggen dat het nog bijtrekt. Voor de behandeling had ik ook al droge ogen..
Paloedie schreef:Zenuwen! Vandaag is de laatste dag dat ik pas begin te leven als ik mijn bril opzet! Vanmiddag om 14.45 staat de afspraak bij Bergman. Daarnaast blijf ik met mama in een hotel in Utrecht, aangezien ik morgenochtend alweer controle heb en dat net ff wat meer rust geeft.
Spannenndddd
Ik begin het toch wel zat te worden die lenzen, heb er 's avonds vaak last van en laat ik nou net weer een hekel hebben aan mijn bril