Pauline schreef:Ik heb ontstekingsremmers met de c
Slaap je lekker van

http://www.youtube.com/watch?v=9iSXrZYhJt4
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pauline schreef:Ik heb ontstekingsremmers met de c
MaNdiii schreef:@denisebobby ja eerst een ander spul maar dat plakt ook aan je huid en na 2 weken in de zomer zit dat ook wel goed vast. Het leukste is dat je het er zelf af mag halen thuis. Dus lekker onder douche en lospeuteren maar! Haha
Morganlefay schreef:Pauline schreef:Ik heb ontstekingsremmers met de c
Slaap je lekker van![]()
http://www.youtube.com/watch?v=9iSXrZYhJt4
DeniseBobby schreef:Wat vervelend, en nog in de zomer ook! Ik had niet mijn been gebroken, maar ik zat wel 4 weken in het gips. Ik heb niet echte tips voor je, maar slik wel pijnstilling voor je gaat slapen. En eventueel 's nachts nog een keer. Maar na een tijdje, een weekje ongeveer, val je vanzelf in slaap... dan ben je zo moe.. sterkte ermee!!
MaNdiii schreef:Lovebrechtjex wat een pech. Ik heb ook niet echt tips. Ik lag met mijn been op twee kussens en sliep dan op mijn rug. Ik lag wel met mijn been buiten de dekens want die waren te zwaar ofzo. Is zondag precies een jaar geleden en nog altijd last.![]()
Hoopte dat de injectie met ontstekingsremmer zijn werk zouden doen, maar nu wordt het weer erger dus ben benieuwd wat de orthopeed in augustus gaat zeggen.
lovebrechjex schreef:Niet alles gelezen, maar ik heb gisteren mijn kuitbeen gebroken! Van de fiets gevallen en erg ongelukkig terecht gekomen. Tips voor slapen zijn welkom! Ik word om de 2/3uur wakker!
Veulen84 schreef:lovebrechjex schreef:Niet alles gelezen, maar ik heb gisteren mijn kuitbeen gebroken! Van de fiets gevallen en erg ongelukkig terecht gekomen. Tips voor slapen zijn welkom! Ik word om de 2/3uur wakker!
Ik heb zelf 3,5 week geleden me enkel gebroken. Moet nog 4 weken gips.
Eerste 2 weken zijn lastig. Daarna raak je er wel aan gewend dat gips. Slapen is eerste tijd inderdaad lastig. Deken op me voeten deed zeer, dus daar gebruikte ik een fleece plaid voor.
Verder slaap ik op mijn zij. Ik heb me linker enkel gebroken. Dus lig op me linker zij. 1 kussen onder me knie en dan geleidelijk opstapelen tot 3 onder me voet.
Moet zeggen dat het niet verkeerd ligt zo. Op me rug slapen was een ramp.
Ik vlieg na 3,5 week wel tegen de muren op. Kan totaal niet stilzitten. Heb een rolstoel dus ga geregeld even mee de hond uitlaten. Maar soms heb ik gewoon zin om het behang van de muren te krabben.
Wel lekker om bij de thuiszorgwinkel zo'n beenhoes te halen en dan lekker je been in het water te laten hangen. Zo lekker en het hielp bij mij ook echt tegen de pijn.