Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
[/quote]Lailaa schreef:Hebben jullie het alleen na het eten? Ik heb ook heel vaak dat als ik bijvoorbeeld in een winkel sta, dat ik ineens niet goed word; duizelig, alles draait en echt ga zweten enn buikpijn en dat ik dan echt hard moet rennen..
Ja dat had ik ook altijd. Vooral in de boekenwinkel, die werkte echt op mijn darmen. Nassie schreef:Lailaa schreef:Hebben jullie het alleen na het eten? Ik heb ook heel vaak dat als ik bijvoorbeeld in een winkel sta, dat ik ineens niet goed word; duizelig, alles draait en echt ga zweten enn buikpijn en dat ik dan echt hard moet rennen..
HahahJa dat had ik ook altijd. Vooral in de boekenwinkel, die werkte echt op mijn darmen.
Lailaa schreef:Hebben jullie het alleen na het eten? Ik heb ook heel vaak dat als ik bijvoorbeeld in een winkel sta, dat ik ineens niet goed word; duizelig, alles draait en echt ga zweten enn buikpijn en dat ik dan echt hard moet rennen..
Annemiek80 schreef:Joolien schreef:Idd, en anders gewoon het ziekenhuis zelf bellen en uitleggen, want een doorverwijzing moet maar is niet verplicht meer.
maar dan loop je wel de kans dat je verzekering het niet dekt en je het dus zelf kunt gaan betalen
Nivada schreef:Komt heel bekend voor!
Heb ik ook gehad.
En ja ik moet er ook mee leren leven..
Ben nu voor de rest van mijn leven aan de maagbeschermers. Daar kwam bij mij het grootste probleem vandaan.
Mn maag was zo geprikkeld en daardoor was mn dunne darm ook erg geprikkeld.
Spastische darm is een heel breed iets.
Bij de 1 kun je bepaald voedsel uitsluiten en bij de andere maakt dit vrij weinig uit.
Zoals mijn buik die kan de ene week niet reageren op bloemkool en de andere week reageert hij er wel weer op. (maaar dat eet ik nu helemaal niet meer)
sinds de maagbeschermes geen krampen meer gehad(of naja bijna niet voelbaar in vergelijking met wat ik had). Ik ging vooral 's avonds dood vd pijn. En dan hoefde ik niet eens naar het toilet...
Gewoonweg een darm die flipte.
Kan je adviseren om melk en kaas uit je dieet te schrappen. Tevens koolzuurhoudende drank.
En alle soorten kool.. en ui!
(zuurkool is een lichte kool, zou wel kunnen)
Probeer zo licht mogelijk verteerbaar voedsel te eten, zoals beschuit. Mja.. daar hou ik mezelf ook niet echt aan..
Beetje alles met mate!