Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
charlot_s schreef:Darmproblemen heb ik nog niet eerder van gehoord.. wel mensen die van bepaald eten heel erg buikpijn kregen. Misschien inderdaad vanwege een verzwakte weerstand?
Leverontsteking heb ik trouwens wel gehad, komt ook veel voor.
Schijnt dat sommige mensen er chronisch vermoeidheidssyndroom aan over houden maar dat gebeurt echt niet vaak.
Anoniem schreef:charlot_s schreef:Darmproblemen heb ik nog niet eerder van gehoord.. wel mensen die van bepaald eten heel erg buikpijn kregen. Misschien inderdaad vanwege een verzwakte weerstand?
Schijnt dat sommige mensen er chronisch vermoeidheidssyndroom aan over houden maar dat gebeurt echt niet vaak.
Vergis je niet, je darmen zijn een hele belangrijke bron voor energie/voedingsstoffen opnemen. Als je darmsysteem is verstoort, dan kan dat erge vermoeidheid met zich meebrengen.
Maar hoe moet ik dat dan zien, kun je ook van pfeiffer een verstoord darmsysteem krijgen? charlot_s schreef:[naam] schreef:
Darmproblemen heb ik nog niet eerder van gehoord.. wel mensen die van bepaald eten heel erg buikpijn kregen. Misschien inderdaad vanwege een verzwakte weerstand?
Vergis je niet, je darmen zijn een hele belangrijke bron voor energie/voedingsstoffen opnemen. Als je darmsysteem is verstoort, dan kan dat erge vermoeidheid met zich meebrengen.
Maar hoe moet ik dat dan zien, kun je ook van pfeiffer een verstoord darmsysteem krijgen?[/quote]

Slim idee, die tien minuutjes.
Klieren zijn trouwens ook weer mooi opgezet

nooit gedacht dat pfeiffer zo'n invloed zou hebben op mijn leven.. Maargoed. Tis niet anders en vooral ook mijn eigen schuld dat ik het aan het begin niet zo serieus genomen heb.
Tijdens je slaap wordt je er ook onrustig door trouwens. Toch dat suikergehalte wat tot uiting moet komen..
Dan maar voor de lekker haha 
Heb een vriend die gelukkig veel begrip heeft (wonen samen) dus dat scheelt weer

) Moet dus echt goed oppassen met wat ik doe. Probeer me er normaal niks van aan te trekken en gewoon door te gaan. Maar een paar dagen later heb ik alweer spijt natuurlijk. 
Ben dit gewoon niet zo gewend, ik erger me gewoon