Doubtless schreef:carr_friesje schreef:Júist dat gesjor, gekraak, die geluiden, geen controle hebben over wat er gebeurt, etc.
Dát vind ik echt dood en doodeng.
Gesjor, gekraak en geluiden? Ze kunnen 'm er zo uitsnijden in de meeste gevallen! Je zit er nog geen 4 minuten & merkt er echt amper iets van
Succes dadelijk!
Ik hoorde echt wel wat geluiden hoor
een boor iets, flink gesjor, en gekraak toen de kies losliet. Maar daarbij zat ook een fijne kaakchirurg die bij elke handeling vertelde wat voor geluid ik kon verwachten, dat ik er vooral niet van moest schrikken en het moest laten weten als ik iets voelde
Snijden hebben ze niet gedaan bij mij voor zover ik weet. Heb er niets van gezien trouwens; er ligt iets over je ogen 
Oh en een tip, haal Corsodyl (chloorhexine) mondspoeling. Ik kreeg er een receptje voor maar dat is complete onzin want je kunt het gewoon bij de drogist halen. Om het een beetje schoon te houden, omdat je heel voorzichtig moet zijn met tandenpoetsen in de buurt van de wond
je mag de eerste 24u niet spoelen, maar daarna wel (ik deed het heel voorzichtig haha
)
? Ze kunnen 'm er zo uitsnijden in de meeste gevallen! Je zit er nog geen 4 minuten & merkt er echt amper iets van 
Ik durfde de eerste keer het niet schoon te spoelen maar dat eten had heerlijk een week erin gezeten en dat is echt vies. Ik was niet gehecht vanwege een ontsteking die daar zat.