Kostolany schreef:Ai sterilon lijkt me enorm zeer doen in dit geval! Rytir en veel zalfjes hielpen uiteindelijk bij mij ook niet meer. Teken dat je lichaam het zwaar heeft en ik heb nu eentje doorzichtige die wel werkt. Naam weet ik even niet uit mijn hoofd maar gebruik die nu langer en werkt fijn! Breng aan met wattenstaafje paar keer per dag en als ik op tijd ben gebeurt er weinig en zie je hem niet eens. Maar soms heb ik een zware uitbraak en dan werkt niets..maar vaak is dat in periode van stress.
jandegelaa wat is dat?? medische Lasers? En waar kan je dat laten doen, want neem aan dat je die niet zelf koopt? Als ik ze dan weer een uitbraak heb wil ik dat wel proberen, mits de prijs normaal blijft;0 En is het pijnlijk? VOoraltijd van af zou super zijn! Hoewel je meerdere plaatsen uitbraak kan krijgen dus neem aan dat je ze dan allemaal eens moet laten doen:) En dan zijn de kosten zo hoog denk ik dan dat je dat maar voor lief neemt verwacht ik zo:)
Ik reken een tientje per keer. Ongeacht het aantal uitbraken. Als je het echt goed wilt doen ben je een keer of 5 kwijt.