OOOhhh nee een koortslip!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 10:07

Kostolany schreef:
Ai sterilon lijkt me enorm zeer doen in dit geval! Rytir en veel zalfjes hielpen uiteindelijk bij mij ook niet meer. Teken dat je lichaam het zwaar heeft en ik heb nu eentje doorzichtige die wel werkt. Naam weet ik even niet uit mijn hoofd maar gebruik die nu langer en werkt fijn! Breng aan met wattenstaafje paar keer per dag en als ik op tijd ben gebeurt er weinig en zie je hem niet eens. Maar soms heb ik een zware uitbraak en dan werkt niets..maar vaak is dat in periode van stress.

jandegelaa wat is dat?? medische Lasers? En waar kan je dat laten doen, want neem aan dat je die niet zelf koopt? Als ik ze dan weer een uitbraak heb wil ik dat wel proberen, mits de prijs normaal blijft;0 En is het pijnlijk? VOoraltijd van af zou super zijn! Hoewel je meerdere plaatsen uitbraak kan krijgen dus neem aan dat je ze dan allemaal eens moet laten doen:) En dan zijn de kosten zo hoog denk ik dan dat je dat maar voor lief neemt verwacht ik zo:)

Ik reken een tientje per keer. Ongeacht het aantal uitbraken. Als je het echt goed wilt doen ben je een keer of 5 kwijt.

BabiiVeeraa

Re: OOOhhh nee een koortslip!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 11:06

Ik heb van de apotheek Akolip, is ook een doorzichtige crème en bij mij werkt hij goed. Als ik een tinteling voel, smeer ik gelijk dat spul op mijn lip en meestal zet de koortslip dan niet eens door.

CxKenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 11:16

Ik heb er ook al heel mijn leven last van, van alles geprobeerd!

Enigste was bij mij helpt is met een steriele naald doorprikken, vocht eruit en droogdeppen met een watje alcohol. Daarna een papje erop van paracetamol dat droogt uit en is beter dan tandpasta.
Als er geen vocht meer in het bultje zit doe ik er zinkzalf op.

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 11:42

Dat kan nog een overweging waard zijn dan ooit:) Tube kost ook wat centen tegenwoordig:) En als het daarna lang weg blijft! ZOu heerlijk zijn! Nu gene uitbraak hoor..maar als ik het krijg direct melden zeker> Want je kan niet wachten dan want dan is ie zelf al terug getrokken weer in het lichaam. Vocht/tintel/jeukfase is de tijd dat het dient te gebeuren dan neem ik aan? Daarna is hij alweer terug getrokken en is het alleen wond genezing.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 12:15

Dat je lichaam het zwaar heeft? Lijkt mij meer een vorm van resistentie als die zalfjes niet meer werken?
Meestal helpen ze bij mij een aantal keren en daarna wordt het minder.

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 12:18

Als je 1 keer een koortslip heb gehad komt je er nooit meer vanaf zeggen ze

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 12:23

Nee dat klopt het zit altijd in je bloed en kan door verschillende factoren weer tot uiting komen.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 12:31

SAKKIA schreef:
Nee dat klopt het zit altijd in je bloed en kan door verschillende factoren weer tot uiting komen.

Het zit niet in je bloed. Het zit in de zenuwknoopjes. Daarom komt hij vaak op dezelfde plek. Met de laser haal je hem in principe voor altijd weg.

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 12:33

Bij mij heb ik de oorzaak gevonden aan een vitB12 te kort, sinds in de zakjes B12 van NOW gebruik, ben ik zo goed als koortslip vrij, terwijl ik vroeger om de haverklap zo'n vervelende en pijnlijke lip kreeg.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 12:38

Oh ja sorry wist ik ook wel , eerst niet hoor. Pas sinds gisteren, toen las ik het op internet :+

jes_sira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 12:57

Ik gebruik Hot Kiss. 't is even pijnlijk, maar als je op tijd bent zet de koortslip niet door.
Anders is het virus heel snel "dood" en is het een kwestie van herstellen.

Ik ben er helemaal happy mee sinds ik dit apparaatje heb gekocht 6 jaar geleden.
Ben veel sneller van die pijnlijke koortslip af.