Die link van marktplaats bedoel ik inderdaad
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Hannanas schreef:Schop onder je kont?
Bijna elke tip schoffel je onderuit.
Hond makkelijk op te lossen: er is echt wel een buurhond die je mag uitlaten.
Gezelligheid: genoeg sportmaatjes en sportclubs of groepjes te vinden.
Thuis ook genoeg te doen, core, dansen, touwtje springen..
Het probleem zit m niet in de mogelijkheden. Het probleem zit in jou: de wil om iets te doen ontbreekt lijkt het.
Danique_G schreef:Zo, LauraP, kritiek uurtje?
Danique_G schreef:Geen zin om alles te quoten. Dat van brood en aardappel heb ik wel ergens van. Heb net voor je zitten zoeken maar kan het niet vinden dus laat het even in het midden.
Danique_G schreef:Fruit in het algemeen bevat veel suiker, no problem maar suiker wordt altijd rond de buik opgeslagen wat veel mensen hinderlijk vinden.
Danique_G schreef:En ts, tijd is echt een slechte smoes. Als je echt wilt, maak je wel tijd. Ik sta dagelijks om 6 uur op om vooruit te kunnen werken zodat ik 's avonds kan trainen.
Danique_G schreef:Bewegen is bewegen, ik zie eerlijk gezegd geen weg met minder weerstand. Of bedoel je thuis trainen in de zin van minder weerstand?
Een goed lichaam krijgen vereist toewijding en discipline. Wil overigens niet zeggen dat ts dat niet heeft hoor!!
). Kortom: vèèl meer varieren. Dan kun je dezelfde hoeveelheden blijven eten
lauraP schreef:Er zit een groot verschil in wat je lichaam doet met suikers uit fruit (fructose) en bijvoorbeeld tafelsuiker (sucrose).Danique_G schreef:Fruit in het algemeen bevat veel suiker, no problem maar suiker wordt altijd rond de buik opgeslagen wat veel mensen hinderlijk vinden.
Niet alleen fruit bevat suiker, alles wat je binnenkrijgt wordt omgezet in suiker. Een bepaald voedingsmiddel kán niet omgezet worden in iets wat rond je middel blijft steken. Het kan wel zijn dat je er meer vocht van vast gaat houden, mede rond je buik, maar suiker (dat wordt opgeslagen als vet) uit een bepaald voedingsmiddel kan niet alleen rond je buik zitten. Dit komt namelijk dat iedere voedingsstof die je binnenkrijgt (onder andere) wordt afgebroken tot hetzelfde, namelijk een suikerdeeltje.
Plaatselijk vet verbranden gaat niet, maar plaatselijk vet erbij krijgen gaat ook niet.
Suiker in je lichaam kan namelijk maar rond een bepaalde waarde schommelen, anders word het omgezet in vet.