briitje schreef:@ Hwn je snapt me verkeerd, bedoelde gewoon TopicStarter. Schreef t een beetje onhandig
Ik denk dat ze dat wel snapte. Maar je schrijft het op een manier dat je bang bent voor de topicstarter, ipv de tandarts.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Poiuytrewq schreef:Ik vind een angsttandarts echt de grootste bullshit die er bestaat.
Ik ben ook geen naaldenliefhebber, heb vaak naalden gehad in mijn lichaam. Voor bloedprikken, piercings, maar ook in tandvlees en in mijn wangen. (Allebei de kant een kies eruit, wortelkanaalbehandeling, een gaatje). Het is niet lekker, maar pijn? Echt niet hoor, het is een klein prikje.
Laat maar eens een tietpiercing zetten. Dan weet je pas wat pijn is. (Dat was echt een 'eens en nooit meer' ervaring

succes morgen!
Just_Sannee schreef:Jeetje wat een verschillende meningen allemaal. Ik ben er echt nog niet uit wat ik morgen wil, met of zonder.
Ik ga morgen denk ik nog 10x dit topic doorlezen voor geruststellende berichten
.
met cowboylaarzen (oke dit heeft totaal geen toegevoegde waarde aan het topic maar oke
)
" naar m'n hoofd (ik heb al jaren een M&M verslaving, vandaar). Ik loop standaard met een big smile de deur uit.
Poiuytrewq schreef:@just_sanne ik vind het aanstellerij. Een tandarts doet zijn best om jou gebit goed te verzorgen dus waarom zou je er bang voor zijn.. voor een prikje? Natuurlijk is het niet lekker, maar een angst ontwikkelen vind ik wel heel extreem
Slecht voor je gebit zorgen met alle gevolgen van dien, is ook een keuze.
Het ging me meer om de pijn van een naald, voor als je dat gedeelte niet snapte...
Zit nu op 20 gaatjes.
en ik voelde het wel, maar dan irritant gevoel, geen pijnlijk.. Poiuytrewq schreef:@just_sanne ik vind het aanstellerij. Een tandarts doet zijn best om jou gebit goed te verzorgen dus waarom zou je er bang voor zijn.. voor een prikje? Natuurlijk is het niet lekker, maar een angst ontwikkelen vind ik wel heel extreem
Slecht voor je gebit zorgen met alle gevolgen van dien, is ook een keuze.
Het ging me meer om de pijn van een naald, voor als je dat gedeelte niet snapte...

xSlvna schreef:Kiezen trekken, gaatjes vullen, spuiten krijgen, niks aan.
Je snapt toch wel dat dat prikkie niks voorstelt? In tandvlees glijd het best lekker

Als het goed is kan je kaak eerst een beetje verdoofd worden met een of ander spulletje, en of het nou is omdat mijn tandarts heel goed kan prikken... ik voel werkelijk helemaal niets van een prik in mijn tandvlees / kaak (gehemelte weet ik niet, dat heb ik nog niet mee gemaakt). Voor mij was het echt zo dat ik me daar vreselijk onnodig druk om heb gemaakt. Ik kan niets beloven, maar het enige dat ik er van voel is een lichte aanraking, ik merk niet eens dat het een prik is.