hoevaak sex?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
japielover

Berichten: 3521
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Ede & Varsseveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 15:05

Ts..

Dat verschild..

als je vind dat het te weinig is praat er dan over!

het verschild ook per jongen..
en tuurlijk als je net een relatie hebt doe je "het" idd vaker..
ik ben nu een jaar samen en we hebben nu echt minder sex als toen we een maand samen waren..
zo lang beide zich er prettig bij voelen maakt dat geen ruk uit..

en zo dra 1 van jullie het te weinig of veel vind moet je dit kunnen bespreken..


Over de rest..
sorry hoor maar dit moet gewoon kunnen..
het is een vraag geen foto verslag (al kan dat in mijn ogen zelfs nog leerzaam zijn)
mijn oppas kind van 8 kan alles al tot in detail beschrijven en dat is niet van computer of ouders maar school en omgeving..

ik vind dit een normale vraag en gewoon kunnen.
uiterraard moet er opgelet worden dat het niet TE vergaat

SayaJones

Berichten: 11942
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: hoevaak sex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 15:16

Goh, wat een discussie weer :')

TS vraagt gewoon iets, geef daar antwoord op. Op pagina 1 staat een boktregel waarin staat dat dit soort vragen wél mogen.

Verdere discussie hoef je dan toch niet te voeren?


TS. Inderdaad wat de meeste mensen zeggen. Wat is normaal? Zolang jullie er allebei goed bij voelen, bij de aantal keren dat jullie sex hebben, is het prima hoor :j

Yv_
Berichten: 19126
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 15:26

Grappig dat de topics waar sex in voorkomt toch altijd razendsnel gaan :').

Denk dat het antwoord al 100x gegeven is ondertussen :).
Soms heb je periodes dat konijnen wat van je kunnen leren, soms heb je met 1x per week of misschien wel 1x per maand genoeg.
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 04-12-13 15:30, in het totaal 1 keer bewerkt

AdnerB

Berichten: 4418
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: vlak bij je ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 15:27

seks kan je hebben zovaak als je wilt..mits je partner dat ook wil natuurlijk :)

zo lang jullie er tevreden mee zijn maakt het niet uit of er een gemiddelde bestaat of niet maar volg je je eigen gevoel hier in zoals dat hoort!

dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Re: hoevaak sex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 15:28

vind het wel grappig te zien hoeveel mensen zich er druk om maken toch dit topic hebben aangeklikt

NikkivanOlst

Berichten: 7850
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 15:28

Ik vind het niet weinig hoor :)
(of ik ben gewoon heel saai? )

Ik zie mijn vriend alleen in de weekenden, en er word regelmatig een weekendje overgeslagen.

Als je je allebei er maar goed bij voelt :j

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12775
Geregistreerd: 27-09-05

Re: hoevaak sex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 15:31

Je moet daar samen een soort van middenweg in vinden. Het kan bijvoorbeeld zijn dat de een veel vaker wil dan de andere.
Gewoon een kwestie van openheid, er dus over kunnen praten. Dat voorkomt frustraties :D.
Succes TS!

Angeliquee18

Berichten: 2593
Geregistreerd: 17-11-10
Woonplaats: alphen aan den rijn

Re: hoevaak sex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 17:21

Ik zou hier gewoon open met je vriend over praten :)
Hier gaat het eigenlijk gewoon van zelf.
Gebeurd er iets goed, gebeurd er niets ook goed !
Hier is het niet van hij of zij wil niet.
Wil hij dan trekt hij mij wel d'r in mee, en andersom ook !
Gebeurd er niks, dan willen we gewoon allebij niet.

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 17:27


Fiebie

Berichten: 4572
Geregistreerd: 17-07-04

Re: hoevaak sex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 17:33

Gelukkig staat het record op 919 keer door 250 verschillende mannen binnen 24 uur..... :')

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: hoevaak sex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 17:38

Daar wordt je blij van :')

Seb8iaan

Berichten: 1833
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: Zoetermeer

Re: hoevaak sex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 17:40


Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 17:43

Fiebie schreef:
Gelukkig staat het record op 919 keer door 250 verschillende mannen binnen 24 uur..... :')


Tja zo krijgt uitgewoond een heel ander beeld in mijn hoofd ;)

marleen_88

Berichten: 14154
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: hoevaak sex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 18:30

Ik denk dat dit ook volkomen afhankelijk is van je relatie en de behoeftes hierin van beide partijen.

Zilfstar

Berichten: 7558
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 18:36

Fiebie schreef:
Dachten jullie dat meisjes van 11/12 of 13 zich daar niet mee bezig houden tegenwoordig?

struisvogeltechniek is van de eighties hoor



Bijna 9 ook al hoor...
Dochter is nog net 8 (20e word ze 9) en zit in groep 6.
Ze maakt, geheel uit zichzelf, een werkstuk voor school over... sexualiteit. Ze noemt het Man + Vrouw = Baby :D En het gaat over hoe haar lichaam zal veranderen in de puberteit, wat verliefdheid is en wat vrijen is en hoe baby's ontstaan. Ik help haar erbij. We hebben wat puberboeken in huis (ook voor zoon van 11) en ze mag met mij overal over praten. Ik trek wel her en der een grens. Zo gaat haar niks aan welke standjes mama en papa proberen of hoe vaak we het doen. Ze vroeg dat laatste wel een keer. Waarop manlief en ik tegelijk zeiden: vaak genoeg :Y) En ik toevoegde: En meer dan de 2 keer die nodig waren om jou en je broer te maken :+

On Topic: TS je moet doen waar je je goed bij voelt. Als de eerste verliefdheid en het eerste spannende wat rustiger wordt is het vrij normaal als je frequentie afneemt. Meestal komt het dan ten goede aan de kwaliteit ;) En als je het te weinig vind: neem het initiatief of praat er met je partner over.
Laatst bijgewerkt door Zilfstar op 04-12-13 18:38, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 18:37

Joolien schreef:
Michelle opent wel vaker aparte topics met veel privé informatie en dat lijkt me niet echt slim maar goed.


Says who, hahaha

Verder TS: Er is denk ik geen correct aantal keren in de week. Het is maar net waar jij en je partner je prettig bij voelen.
Volgens mij wordt de frequentie altijd wat minder als je langer bij elkaar bent, dus dat zal een normaal verloop zijn :)

Poiuytrewq
Berichten: 15421
Geregistreerd: 06-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 18:44

Jeetje ik lach me dood hier. Wat een preuts gezeik zeg, kinderen weten heus wel wat sex is en hoe bedoel je ik zorg ervoor dat mijn kind er later ook een taboe op legt. Want er mag natuurlijk niet over gepraat worden, dat is heel gek. :')
En misschien moeten mensen eerst eens naar zichzelf kijken, voor ze iets over een ander zeggen ... :')

Sommige mensen doen het minder dan 1x per maand/heel sporadisch, anderen doen het enkel op de twee vruchtbaarste dagen om zwanger te worden en weer anderen doen het 1x per dag.
Ik ben nu bijna 3jaar samen en ik heb wel veel behoefte en mijn vriend ook. maar het is niet raar als jij of iemand anders dat niet hebt. Hoeft ook niet aan de leeftijd te liggen of zo hoor. Het verschil moet er gewoon zijn en ieder mens is anders. Zolang jullie je er maar goed bij voelen :)

xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Re: hoevaak sex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 18:50

Je kunt nooit te weinig seks hebben, liefde draait niet alleen maar om seks, en seks niet om liefde. Ik had ook wel periodes 'geen zin', tja, lag niet aan vriendlief, had gewoon soms geen behoefte aan seks, beter gezegd, ik denk er soms niet aan.
Knuffelen, samen gezellig wat doen is toch ook prima? :)

Overigens moet ik wel lachen om het kinderachtig geneuzel hier _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 19:01

Chaos schreef:
Ojajoh schreef:

Ik denk dat dat haar eigen keuze is? Daarbij kan ik mij van jou ook veel topics herinneren waarin je je heel bloot gaf


Ik wilde hetzelfde gaan zeggen. Jij hebt toch exact hetzelfde gedaan Jolien?


En juist daarom wil ik haar waarschuwen ;)

Chaos

Berichten: 12566
Geregistreerd: 20-02-07

Re: hoevaak sex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 21:13

Oh je hebt er last van ondervonden begrijp ik dan. Dat is heel vervelend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 22:14

Chaos schreef:
Oh je hebt er last van ondervonden begrijp ik dan. Dat is heel vervelend!


Nja last, er staat nu nog steeds een boel op internet wat ik achteraf niet had willen laten staan, vandaar dat ik wel wil waarschuwen ja ;) Ben letterlijk door schade en schande wijs geworden... Ook omdat ik er anderen bij heb betrokken.

Anoniem

Re: hoevaak sex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 14:18

Ach ik las laatst zelfs van iemand die het raar vond dat mensen zeggen hoeveel weken ze zwanger zijn, want dan kun je terug rekenen wanneer sex hadden gehad. En dat wil je toch niet weten...

:+
Maar snap de waarschuwing voor ts wel, na het lezen op haar berichten. Veel persoonlijke dingen idd.

Kipje39
Berichten: 3868
Geregistreerd: 03-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 22:27

VivaLaVida schreef:
Ach ik las laatst zelfs van iemand die het raar vond dat mensen zeggen hoeveel weken ze zwanger zijn, want dan kun je terug rekenen wanneer sex hadden gehad. En dat wil je toch niet weten...

:+
Maar snap de waarschuwing voor ts wel, na het lezen op haar berichten. Veel persoonlijke dingen idd.



Really??? Wat hadden ze dan verwacht.. Dat dat kwam van de onderbroeken die naast elkaar in de wasmand lagen??

Mijn hemel... Iedereen weet toch dat je moet seksen voor een zwangerschap.. Dat vind ik echt heeeel ver gezocht :+

Peuk

Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 22:35

Wat het woordje seks wel niet teweeg kan brengen.. :+
Ik vind het helemaal geen rare vraag. Hoort er toch gewoon bij als je een relatie hebt.

Het is inderdaad maar net waar jullie je fijn bij voelen. Als jij vaker sexytime wilt moet je dat misschien een keertje aangeven?

ilaan

Berichten: 2434
Geregistreerd: 23-03-09

Re: hoevaak sex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 17:19

Denk dat het niet goed is als je na een half jaar al veel minder seks hebt. Maar dat is mijn mening. Misschien dat het 'saai' word? Neem eens initiatief en probeer iets nieuws/anders. Hoeft niet meteen heel spectaculair maar gewoon een beetje anders..

Doe wel alleen waar jij je prettig bij voelt ;)

Vind dit trouwens helemaal geen raar topic.. Kinderen krijgen op de basisschool al genoeg voorlichting. We leven nu eenmaal in een maatschappij waar dit bespreek is.