Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
.
. 
Fiebie schreef:Dachten jullie dat meisjes van 11/12 of 13 zich daar niet mee bezig houden tegenwoordig?
struisvogeltechniek is van de eighties hoor
En het gaat over hoe haar lichaam zal veranderen in de puberteit, wat verliefdheid is en wat vrijen is en hoe baby's ontstaan. Ik help haar erbij. We hebben wat puberboeken in huis (ook voor zoon van 11) en ze mag met mij overal over praten. Ik trek wel her en der een grens. Zo gaat haar niks aan welke standjes mama en papa proberen of hoe vaak we het doen. Ze vroeg dat laatste wel een keer. Waarop manlief en ik tegelijk zeiden: vaak genoeg
En ik toevoegde: En meer dan de 2 keer die nodig waren om jou en je broer te maken 
En als je het te weinig vind: neem het initiatief of praat er met je partner over. Joolien schreef:Michelle opent wel vaker aparte topics met veel privé informatie en dat lijkt me niet echt slim maar goed.

Chaos schreef:Oh je hebt er last van ondervonden begrijp ik dan. Dat is heel vervelend!
Ben letterlijk door schade en schande wijs geworden... Ook omdat ik er anderen bij heb betrokken.
VivaLaVida schreef:Ach ik las laatst zelfs van iemand die het raar vond dat mensen zeggen hoeveel weken ze zwanger zijn, want dan kun je terug rekenen wanneer sex hadden gehad. En dat wil je toch niet weten...![]()
Maar snap de waarschuwing voor ts wel, na het lezen op haar berichten. Veel persoonlijke dingen idd.