xSlvna schreef:Tussen 1 minuut en een uur, soms willen mijn wenkbrauwen (teken ik) niet lukken.
Is iets permanents geen oplossing voor je? Tegenwoordig kunnen ze het erg mooi en natuurlijk en vooral helemaal naar jou wens maken.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lara_Silver schreef:xSlvna schreef:Tussen 1 minuut en een uur, soms willen mijn wenkbrauwen (teken ik) niet lukken.
Is iets permanents geen oplossing voor je? Tegenwoordig kunnen ze het erg mooi en natuurlijk en vooral helemaal naar jou wens maken.

amyyy55 schreef:ooit het filmpje gezien wat er gebeurd met je huid als je je make-up laat zitten? Pfoe.
http://www.dailymail.co.uk/femail/artic ... ppens.html
edit: dat was niet het filmpje, maar goed zelfde resultaat.
Toch maar elke avond er af halen dan... Lara_Silver schreef:Met schoonmaken denk ik niet dat iedereen haar make up bedoeld. (sommigen waarschijnlijk wel natuurlijk) Ik reinig mijn reeds 's avonds gereinigde huid ook nog eens in de ochtend. Want 's nachts scheidt je huid toch nog een beetje viezigheid uit en ik vind het echt heel ranzig daar 's ochtends mijn dagcrème en make-up over te doen. Dus lekker fris naar bed en lekker frisse basis voor de dagcrème.
Zag het langskomen nl.