Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En nog wanneer ik haar zie lopen op dorp, dan krijg ik zwaar de nijging om haar een dreun te verkopen
Esmeralda schreef:Zo dankbaar en blij met dit topic. Mijn frustraties komen weer boven drijven van bijna 19 en 16 jaar geleden........... Altijd negatief, er waren geen lijnen beschikbaar voor groei en gewicht. Te klein, te licht, u moet echt dit en u moet zeker dat. En mijn dochter was een huilbaby, misschien moet u zelf eens gaan praten met een psychiater, want het zit echt tussen u oren hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Toen dat werd gezegd, heb ik vriendelijk gevraagd hoeveel kinderen zij had. Die had ze niet. Dus heb ik heel duidelijk gezegd, dat ze die eerst maar eens zelf zien te krijgen en dan maar weer eens durft te oordelen over andermans kinderen.![]()
![]()
En nog wanneer ik haar zie lopen op dorp, dan krijg ik zwaar de nijging om haar een dreun te verkopen
![]()
Eigenlijk best raar dat er zo negatief gedaan word erover. Zou dit niet eens onderzocht moeten worden ofzo.
En ik denk altijd maar zo, zolang je als moeder zijnde denk dat je het goed doet, doe je dat ook.
En tuurlijk mogen ze met richtlijnen komen. Kan je er wat mee, dan doe je dat, en anders niet
chanicha schreef:Hahaha Dakotah, mijn oudste dochter stond gewassen en gestreken in de box, we moesten naar het CB, hoor ik een klap is ze met haar gezicht precies in de hoek van de box gevallen en je zag de striemen aan iedere kwnt van haar jukbeen opkomen![]()
Twee dikke blauwe striemen en nog naar het CB moeten, ze keken inderdaad heel raar maar het was wel overduidelijk dat mijn verhaal klopte maar je voelt je toch raar bekeken.
Brainless schreef:@Esmeralda
Hier hetzelfde.
Mijn dochter (tweede kind) huilde uren achter elkaar.
Dat kwam (volgens het CB) omdat ik er zo gestrest op reageerde.
Tja na een tijdje wordt je er ook gestrest van, maar ik moest maar gaan "praten", en nee er was niks met mijn dochter aan de hand.
*zij bleek een ernstige koemelk allergie te hebben*
Mioux schreef:Brainless schreef:@Esmeralda
Hier hetzelfde.
Mijn dochter (tweede kind) huilde uren achter elkaar.
Dat kwam (volgens het CB) omdat ik er zo gestrest op reageerde.
Tja na een tijdje wordt je er ook gestrest van, maar ik moest maar gaan "praten", en nee er was niks met mijn dochter aan de hand.
*zij bleek een ernstige koemelk allergie te hebben*
och jee...ja koemelkallergie kennen ze volgens mij ook heel niet bij CB...heb zoiets vaker gehoord inderdaad
maaike5581 schreef:Hier ook hoor.
Wij belden met het cb voor advies, onze kleine wil/kan niet op haar rug slapen, slaapt op buik of zij.
Nou dan maar niet slapen zei het cb want ze moest echt op haar rug.
Ze zouden een aantekening maken in haar dossier.
Verder een verpleegkundige die zich met alles bemoeit.
Een arts die ons bijna 30 min liet wachten met ons ukje van 8 wkn die al uitgekleed was, terwijl mw de arts rustig thee aan het drinken was in haar kantoor..
En vergeten te noteren dat de kleine al de 1e enting had gehad en ze die dus nog een keer wilde zetten...
Boras schreef:F_Orumster schreef:Ik vraag me altijd af, of de (kersverse) moeders niet overgevoelig reageren op elke vorm van opbouwende kritiek, tips, adviezen voor en over hun roze (of blauwe) wolkje en defensieve houding aannemen? Zijn het oerinstincten?
Daar heb ik ook wel eens over nagedacht. Zeker een punt.
Polly schreef:M'n mond valt hier echt open hoor... Ben ik dan zo raar dat ik de adviezen die ik kan gebruiken opsla en de rest weer laat afglijden? Ik heb er hele nuttige dingen geleerd en ook dingen waar ik niet zoveel mee kon. Die mensen zitten daar om de probleem gevallen eruit te filteren en ja, dan moet je weleens doorvragen. Als we met zn allen niet van het slechtste zouden uitgaan zou de wereld en stuk gezelliger zijn. Beter bij één gezin teveel vervelende vragen gesteld dan bij één te weinig met mogelijk desastreuze gevolgen!
Boras schreef:F_Orumster schreef:Ik vraag me altijd af, of de (kersverse) moeders niet overgevoelig reageren op elke vorm van opbouwende kritiek, tips, adviezen voor en over hun roze (of blauwe) wolkje en defensieve houding aannemen? Zijn het oerinstincten?
Daar heb ik ook wel eens over nagedacht. Zeker een punt.
Mioux schreef:Citaat:Volgens hun was het een hype, en bestond het niet... maar daar dacht de kinderarts gelukkig anders over.
bestaat zeker welhier als baby ook gehad kwam men achter na 3 maanden dus slecht van cb~!