Al een week niet lekker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BugsFunny

Re: Al een week niet lekker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 20:33

Ok maar je verliest wel bloed dus?
Zelf denk ik niet aan zwangerschap, meer een virus onder de leden.
Als je een regelmatige cyclus hebt en nu een week overtijd dan zou je test echt wel positief moeten zijn.
Je menstruatie kan zomaar veranderen, dat heb ik ook gehad.
Normaal echt heftig met flinke PMS en toen in 1x heel weinig zonder PMS.
Vrouwen lichamen zijn vreemde dingen.
Stress kan je menstruatie ook tegen houden.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-13 20:37

Ik verlies een minuscuul beetje bloed. Heel donkerbruin. Normaal is het ontzttend hevig. Ik heb een regelmatige cyclus. En van wat ik weet uit vriendenkring is dat je pas binnen een bepaalde tijd kan zien of je zwanger bent. En bij mij is het dan ook nog te kort tijd om te kunnen testen. Dit is mij door iemand verteld. Heb ook niet gezegd dat ik uit ga van een zwangerschap. Ik zie het morgen wel. Heb geen stress. Maak me er ook niet druk om, zie wel hoe dit loopt. Het enige vervelende is de onzekerheid.

Ik verwacht niets en zie wel hoe het loopt en wat het is. Alle deuren staan nog open. De dokter weet het, het beste.

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 21:10

T zou ook een innestellingsbloeding kunnen zijn, of iets anders in de richting van zwangerschap.
Maar idd gewoon even afwachten wat je eigen huisarts zegt en anders volgende week een nieuwe test doen?
Gewoon voor de vergelijking, (dan wel een ander merk dan je hebt gebruikt) :)
Denk niet dat dit gewoon ongesteldheid is namelijk.
Maar t kan van alles zijn, dus afwachten en lekker relaxen is atm het handigst :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 22:02

PINK schreef:
Ik verlies een minuscuul beetje bloed. Heel donkerbruin. Normaal is het ontzttend hevig. Ik heb een regelmatige cyclus. En van wat ik weet uit vriendenkring is dat je pas binnen een bepaalde tijd kan zien of je zwanger bent. En bij mij is het dan ook nog te kort tijd om te kunnen testen. Dit is mij door iemand verteld. Heb ook niet gezegd dat ik uit ga van een zwangerschap. Ik zie het morgen wel. Heb geen stress. Maak me er ook niet druk om, zie wel hoe dit loopt. Het enige vervelende is de onzekerheid.

Ik verwacht niets en zie wel hoe het loopt en wat het is. Alle deuren staan nog open. De dokter weet het, het beste.

Jij kent je eigen lichaam het beste, dus jij weet wel of het een normale menstruatie zou zijn enzo natuurlijk!

Op de testen zelf staat wanneer je dat het beste kan doen en dat is op de dag dat je menstruatie zou moeten beginnen, anders is het minder betrouwbaar. Nu snap ik alleen niet of je nou al over tijd was of nog ongesteld zou moeten worden? Mocht je al over tijd zijn geweest, dan is de test op zich wel betrouwbaar, maar dan nog komt het vaak voor dat het 'te vroeg' is (ja gek he :P).

poedersuiker dat het zo mis is gegaan met de afspraken, pff -O-. Afwachten dan maar weer..

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-13 10:20

YamaSaki het is inderdaad allemaal mogelijk. Daarom wacht ik ook even de dokter af vandaag.

Geryon ik ken mijn lichaam inderdaad het beste. Ik weet dan ook dat dit geen menstruatie is. Ik had al ongesteld moeten zijn en ben het nog steeds niet. Dus dat er iets niet helemaal oké is is wel duidelijk.

Net echt een steek/kramp in m'n onderbuik. Alsof er een mes in me gestoken werd. Het is totaal andere steek/kramp dan als ik ongesteld ben. Het was ook na een minuut weer weg.. ik ben benieuwd wat de dokter er vanmiddag van zegt.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 13:36

Succes!

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 14:56

Hoe laat moet je naar de dokter? Of is er al iets bekend?

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-13 14:59

Er is nog niks bekend. Ik moet om half 5 bij de dokter zijn.

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 15:03

Spannend, hoe voel je je nu?

Suusje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 15:08

Als je eind vorige week ongesteld had moeten worden kun je nu al wel zien met een test of je zwanger bent hoor :j

Succes bij de dokter!

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 15:09

Nogmaals succes! :)

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 15:17

Klinkt als een blaasontsteking, dat komt ook niet altijd goed uit de tests. Of een nierbekkenontsteking? En als je twijfelt of het een zwangerschap is, zou het dan niet en soa kunnen zijn?
Succes straks!

kyraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 17:25

Ik ben ook heel erg benieuwd! Succes zometeen!!

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 17:38

Enn?? Benieuwd!

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 17:58

Kom op Ts laat ons niet in spanning!

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 18:14

Ik heb ook alles gelezen, ben benieuwd wat er uit komt!

kyraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 20:16

Ik ookk :)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-13 21:01

Test was (gelukkig) negatief bij de HA. Maar ze vond het raar dat ik niet ongesteld en zo misselijk ben. Omdat ze weet dat altijd keurig optijd ongesteld ben. Voor nu denkt ze aan een virus in me buik oa. Wat nog zou kunnen is dat het eitje is afgestoten of rond zwemt ergens, nierbekkenontsteking. Maar voor nu denkt ze aan een virus. Wat maximaal nog 5 dagen moet duren. Ben ik volgende week nog niet ongesteld moet ik terug komen want kan ook nog te vroeg zijn om te testen. Dus eigenlijk nog steeds onzekerheid tot volgende week..

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 21:06

Hou het goed in de gaten hoor! Als het wel een nierbekkenontsteking is en je bent net iets te laat, moet je misschien wel aan een infuus... Je verhaal klinkt erg bekend (vriendin had dezelfde klachten) en zij moest 5 dagen opgenomen worden.
Als je ook maar iets meer last krijgt, aan de bel trekken hoor! Hopelijk is het inderdaad een virus ;)

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 21:13

mss een buitenbaarmoederlijke zwangerschap??

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 21:21

Met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap test je normaal gesproken ook positief. En dat moet ook met bloedtest zichtbaar zijn.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-13 21:41

purple had ze precies de zelfde klachten? Ik zal het goed in de gaten houden!

Mooney1 had ik ook in gedachte. Maar ik wacht nu eerst dit maar eventjes af.

wemkelover van wat ik heb gehoord is dat niet altijd zichtbaar en zeker niet in het begin. Daar is het nu ook nog te kort tijd voor zei mijn HA om te testen of het iets in die trant van een zwangerschap/buitenbaarmoedelijke zwangerschap kan zijn. En er is geen bloed afgenomen.

Het lijkt wel alsof de klachten steeds erger worden. M'n rug begint meer pijn te doen en bij mn bekken (iets daarboven). Staan koste net ineens moeite (nu gelukkig niet meer). En buikpijn was vanmiddag ineens hevig en trekt nu dus naar op zij.. Ik hoop maar dat het morgen over is en ik gewoon kan gaan werken.

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 21:46

Ja, ook dat lichte "bloedverlies", buikpijn, beroerd. Ze dachten eerst ook aan een hevige blaasontsteking (of soa).
Maargoed, ik ben geen dokter :P
Beterschap iig!

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 21:49

Jeetje, dat is niet fijn dat de klachten erger worden! :(:)
Beterschap! En ik hoop dat er snel duidelijkheid komt en dat het snel beter gaat met je!

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-13 22:18

purple bedankt voor de tip. Ik ga het in de gaten houden. :)

Kim_14 ik hoop ook dat er snel echt duidelijkheid is.

Ik ga nu maar proberen te slapen. De pijn wordt er niet beter op. Twijfel of ik morgen wel moet gaan werken..