HET geheim voor sneller groeiend/glanzend haar!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: HET geheim voor sneller groeiend/glanzend haar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 20:37

Ik kan me niet voorstellen dat de trucjes van de TS werken.

Ik weet wel wat écht je haar snel doet groeien; Koorts :j

Dus even allemaal ziek worden en dan genieten van de mega haardos :))

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 20:45

Ik heb het ooit gedaan op aanraden van een vriendin, wist ik veel.
Vet mn haar, dagen lang wassen met bloedheet water om t er uit te krijgen, troep!
Vitamines slikken!

Xjewillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 20:46

Lente schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat de trucjes van de TS werken.

Ik weet wel wat écht je haar snel doet groeien; Koorts :j

Dus even allemaal ziek worden en dan genieten van de mega haardos :))

jeeeeej met z'n alle ziek zijn hahaha

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:22

Voor de mensen die het gaan proberen, ik dacht pas heee olijfolie is goed voor je haar, laat ik eens mn haar er een masker van geven.
Ik heb mn haar zo vaak moeten wassen eer het eruit was. En na zo vaak wassen had ik niet t idee mn haareecht iets gezonder gemaakt te hebben.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:27

Ik heb zo mijn haar ooit een eigengemaakt hotoilkuurtje willen geven. Blunder van formaat. Ik kreeg die vette troep er niet meer uitgewassen en heb echt een week rondgelopen met van die vettige slierten die zwaar vielen waardoor ik iemand van de Kelly Family leek.
Geen aanrader hahaha.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:28

Sowieso, de enige olie die écht in het haar trekt is kokosolie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:29

Zucht. Lichaam bepaald snelheid gezondheid haar. Al die middeltjes zijn nep en goed voor de portemonnee van de cosmetica fabrikanten.

Maaraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:41

Urielle schreef:
Ik heb zo mijn haar ooit een eigengemaakt hotoilkuurtje willen geven. Blunder van formaat. Ik kreeg die vette troep er niet meer uitgewassen en heb echt een week rondgelopen met van die vettige slierten die zwaar vielen waardoor ik iemand van de Kelly Family leek.
Geen aanrader hahaha.

Kan me niet herinneren dat ik de kelly family ooit met vet haar heb gezien.
Dus als jij er een foto van hebt wil ik die erg graag zien.

Maar idd olie doet niks aan aan de groei van het haar.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 22:16

Afbeelding
©Addamsfamily

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 22:23

Die foto :')

Ook ik heb net als Urielle ooit een keer de fout gemaakt door een zelfgemaakte hotoil behandeling in mijn haar te smeren. Had in een steelpannetje een lading olijfolie opgewarmd, in mijn haar gesmeerd en vervolgens laten intrekken met mijn haar in folie gewikkeld. De geur was niet te harden en vet dat mijn haar was!!

Nee je haar groeit gemiddeld maar 1 cm per maand en denk niet dat dit 'het' geheim is. 'Het' geheim is volgens mij gewoon gezonde voeding, veel vitamine en zo af en toe de dode puntjes afknippen wil je je haar gezond en groeiend houden.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 22:28

Als het werkt, ga ik het ook doen. Maar wil eerst meer betrouwbare testresultaten zien :D

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 22:32

Geloof niet in groei daarin:) Dat Olie wel iets met je haar kan doen geloof ik wel. Ik heb ooit Jojoba olie van de Tuinen gehad voor mijn verjaardag. voor mijn haren en heb echt super fijn veel piekhaar en dat snel vet wordt en met allerlei middelen nog na een dag sluik valt. Bij de Jojoba olie moest ik in laten werken en daarna wassen. En echt mijn haar viel veel makkelijker leuk en zag er gezonder uit. En hoefde dus geen haarspray, mousse gel of wat ook in te doen:) Dus misschien dat Olijfolie hetzelfde werkt?

Maar groei..was dat maar eens waar dat je dat kon versnellen dan zouden veel mensen het doen omdat ze anders willen:)

Najoveh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 22:37

Mensen die dit willen uitproberen en hun haar niet meer olievrij krijgen daarna: gebruik eens afwasmiddel :)* Dat ontvet beter.
Heb ik ook gebruikt toen ik eens een DIY scrub ging uitproberen van suiker en olie. Geen goed idee :')

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 22:55

Waarschijnlijk hing door de olie je haar zo plat en slap op je hoofd dat het aan de onderkant wat langer leek :D de sleutel tot mooi glanzend haar zit in voeding en goede verzorging :)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:09

:')

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:13

Ik stel voor dat iedereen die vanalles in het haar gaat smeren daar ook een foto van neerzet in dit topic :D . Wie durft de suiker met olie? :')

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:16

Dat olie je haar soepel maakt en er een mooie glans aan geeft wil ik wel geloven, maar dat het er sneller door gaat groeien? Dat kan ik me niet voorstellen.. Ik denk dat je bouwstoffen namelijk echt uit voeding moet halen. Dus gezonde voeding en voldoende vitamine B (met name) :)

xGwennn_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:18

Moet het olijfolie zijn? kan ook met zonnebloemolie?

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:19

Massageolie is misschien ook een idee ..

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:20

Volgens mij zit er in olijfolie vitamine A en E, en in zonnebloemolie alleen E? Dus ik denk dat olijfolie daarom beter is dan zonnebloemolie :)

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:51

Ik denk dat dit verhaal een beetje toeval is. Olijfolie kan namelijk niet in je haar trekken. Wat je wel kan gebruiken is kokosolie, extra vierge. Dat kan als een van de weinige natuurlijk oliën wel in je huid en haar trekken. Of je haar daar langer van wordt weet ik niet, lijkt me niet, maar je haar wordt er wel heel gezond van. :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:53

Maar ts zegt dan ook niet dat het in je haar trekt, maar dat door de combinatie van olie en massage en hoofd ondersteboven de wortels gestimuleerd wordt om te groeien.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:57

Ze zegt dat het in de hoofdhuid trekt en dat het zo gestimuleerd wordt. Maar het kán niet in de huid trekken. Het blijft er op liggen dus dan is het hooguit warmte en massage die wat doen, maar dan zou je haar onder een warme douche terwijl je het wast ook extra moeten groeien.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 00:02

Nee dat staat er niet :) Ik doel hierop:
kriistellx schreef:
- als je het over je gehele hoofdhuid hebt gemasseerd, moet je 4 minuten met je hoofd ondersteboven gaan zitten. Ondersteboven? Ja, ondersteboven. Hierdoor stroomt het bloed naar je hoofd, en doordat je je hoofd net hebt gemasseerd met warme olijfolie worden de wortels 'geactiveerd'.

Omdat olie heel vet is denk is idd dat het, bij smeren op je huid, er veelal op blijft liggen. Al zal er een minimalistisch deel best worden opgenomen in je huid.

Mij niet gezien om het te proberen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 00:44

Bunga schreef:
Dat olie je haar soepel maakt en er een mooie glans aan geeft wil ik wel geloven, maar dat het er sneller door gaat groeien? Dat kan ik me niet voorstellen.. Ik denk dat je bouwstoffen namelijk echt uit voeding moet halen. Dus gezonde voeding en voldoende vitamine B (met name) :)

Ah daar groeit mijn haar dus goed door. Injecteer mijzelf elke 4 week met B12.