Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Delphi schreef:Oh jeetje na 5 maanden nog joh! Hier was er al flink botgroei na een week of 8. Hier groeide het gelukkig wel goed aan en heb er geen last meer van. Dat ze jezo lang hebben laten sukkelen voor ze zijn gaan opereren!! Wat een ellende dan. Heb je er een groot litteken aan over gehouden?
De hele vrijdag nog liggen slapen vanwege de morfine maar zaterdag kon ik alles al weer
Mijn arm voelt zoveel beter aan, het voelt niet meer zo floppy, voor mijn gevoel kan ik er weer alles mee op pakken. Ik ben blij dat ik toch voor opereren heb gekozen.
Vajramani schreef:daarom steekt bij mij de pen wat uit het bot, anders groeit er bot overheen. Kan de pen dus goed voelen. Bij mijn scheenbeen toen ook, die prikte in mijn knie.
Morganlefay: hebben ze toen wat aan je kuitbeen gedaan, normaal doen ze daar niet veel aan omdat je scheenbeen als spalk werkt. Ik had toen helaas beide doormidden en nog een breuk onder in mijn scheenbeen
Lielle schreef:ik ook, en hier wel goed nieuws. Ben in 2008 met paard en al gevallen, en geland op mijn elleboog (geen aanrader) Bij mij is wel geopereerd, er is een pin door mijn bovenarm geplaatst. Verder dus geen gips, alleen mitella om af en toe wat rust te geven. Ik ben twee dagen na de operatie al met fysiotherapie begonnen (ivm risico op frozen shoulder), en heb in het begin veel gezwommen. Ik heb nu vrijwel nergens meer last, alleen als ik echt hoog boven me moet tillen (uiterste strekstand) ben ik wat kracht kwijt. Ik zat na ongeveer zes weken weer op het paard en met vier maanden was alles weer als vanouds. Ik heb alleen veel last gehad van de narcose, mijn arm was al heel snel geen probleem meer.